Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر-ایرنا-رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات رنکینگ استانی انفرادی آزاد بدمینتون نوجوانان و جوانان این استان در بخش پسران معرفی شدند.

علیرضا زیارتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دور از مسابقات که با هدف بزرگداشت روز دانش آموز به میزبانی بوشهر برگزار شدt بدمینتون بازانی از هیات های دیر، بوشهر، گناوه، شهرستان جم و باشگاه نیروگاه اتمی در این مسابقات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در رده سنی نوجوانان آرش حق شناس و طاها هاشمی ازهیات بوشهر به ترتیب به عنوان های نخست و دوم و آرین کریمیان نیز از جم به عنوان سوم دست یافت.
زیارتی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز شایان علیباشی، آرش راستی و امیر حسین سرخوش هر سه از هیات بوشهر به عنوان های نخست تا سوم رسیدند.
وی یادآور شد: برگزاری مسابقات در رده های سنی مختلف در تقویم سالانه هیات بدمینتون استان بوشهر گنجانده شده و به فراخور مناسبت های مهم سال مسابقاتی در این راستا برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس