Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-29@22:21:47 GMT

هرگونه ماهیگیری در سد علویان مراغه ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۵۷۶۲۷

هرگونه ماهیگیری در سد علویان مراغه ممنوع است

به گزارش جهان نيوز؛ غلامرضا زارع  از ممنوعیت ماهیگیری در سد علویان و برخورد قضایی با متخلفان در این شهرستان خبرداد. وی افزود:هرگونه ماهیگیری در سد علویان و اطراف آن ممنوع بوده و با ماهیگیران متخلف با همکاری مسئولان قضایی شهرستان برخورد خواهد شد.
زارع در ادامه با اشاره به کشف تور800 متری درسدعلویان این شهرستان گفت:ماموران گشت حفاظت محیط زیست درحین گشت زنی در منطقه علویان موفق به کشف تور800 متری ماهیگیری شده و بلافاصله بعد از مشاهده تور مورد نظر را جمع آوری و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره محیط زیست مراغه با بیان اینکه هرگونه صید ماهی در این سد خطرناک است، تصریح کرد: آب موجود در این سد برای مصرف مردم این شهرستان بوده و برخی افراد سودجو اقدام به ماهیگیری در سطح این سد می‌کنند که در برخی موارد برخی از ماهی‌های مرده در آب رها شده و موجب آلودگی آب می‌شوند به همین منظور اداره محیط زیست برحسب وظیفه قانونی خود از هرگونه ماهیگیری در این سد جلوگیری می‌کند.
وی تصریح کرد:هرگونه ماهیگیری در سد علویان این شهرستان ممنوع است و براساس هماهنگی‌های انجام شده با مراجع قضائی شهرستان با افراد سودجو و ماهیگیرانی که اقدام به صید ماهی کنند به شدت برخورد خواهد شد.
زارع از شهروندان خواست با مشاهده هرگونه ماهیگیری در این سد موارد فوق را جهت پیگیری و برخورد با افرادمتخلف به اداره محیط زیست شهرستان گزارش دهند.
به گزارش تسنیم،مردم این شهرستان همه ساله بعد از سیزدهم فروردین ماه در روز طبیعت ماهی‌های خریداری شده در عید را جهت جلوگیری از مردن آنها ماهی‌ها در سد علویان مراغه رها سازی می‌کنند و این امر موجب شده برخی از افراد سودجو و صیادان در این زمان اقدام به صید ماهی‌ها کنند که این امر موجب نگرانی محیط زیست به دلیل ایجاد برخی آلودگی‌ها در زمان صید شده است که ضروری است اقدامات پیشگیرانه ای درراستای برخورد با متخلفان در سد علویان مراغه از سوی سازمان‌های مربوطه انجام شود.
منبع: تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۷۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)