Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اردشیر محمدی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: جلب اعتماد شهروندان به مدیریت شهری و مشارکت اقشار مختلف جامعه در کارگروه‌های شهرداری بزرگ‌ترین سرمایه ما محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید از مدیریت سنتی و بدون برنامه فاصله گرفت، افزود: با توجه به وظایف سنگینی که شهرداری‌ها برعهده‌گرفته‌اند چنانچه به سمت مدیریت مدرن و علمی نرویم با خسارت‌های سنگینی مواجه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار باغ بهادران با اشاره به‌ ضرورت اجرایی شدن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی در جامعه، تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، اجرایی شدن مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی یک امر اجتناب‌ناپذیر به‌حساب می‌آید و شهرداری باغ بهادران درصدد است تا با چنین رویکرد و روحیه جهادی برنامه را در پیش بگیرد.

وی با توجه به پیشینه بخش باغ بهادران و ظرفیت‌های موجود در این منطقه، یادآور شد: باغ بهادران سابقه درخشانی در مباحث تاریخی، انقلابی، مذهبی و گردشگری دارد و همین موضوع حساسیت فعالیت در این منطقه را بیش‌ازپیش می‌کند.

محمدی با تأکید براینکه مسؤولان استان باید با یک نگاه فرا منطقه‌ای و ملی به بخش باغ بهادران نگاه کنند، متذکر شد: ظرفیت‌های بالقوه‌ای در بخش باغ بهادران نهفته است و این منطقه می‌تواند به یکی از بزرگ‌ترین مقصدهای گردشگری و سرمایه‌گذاری تبدیل شود.

وی از کسب رتبه سوم شهر باغ بهادران در جذب گردشگر استان اصفهان خبر داد و تصریح کرد: باغ بهادران با جمعیتی بالغ‌بر 10 هزار نفر به جمعیتی بالغ‌بر 50 الی 60 هزار نفر در طول یک هفته خدمات می‌دهند و ضروری است برای بهبود و ارتقای خدمات به گردشگران، سایر نهادهای خدمت‌رسان هم وارد گود شوند.

شهردار باغ بهادران با اشاره به تدوین طرح مطالعاتی و آماده شدن 50 فرصت سرمایه‌گذاری در بخش باغ بهادران، اظهار کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی خاص بخش باغ بهادران به دنبال شکل‌گیری توریسم سلامت و ایجاد یک دهکده‌ بزرگ سلامت در منطقه هستیم.

محمدی با تأکید بر رعایت مسائل زیست‌محیطی در بخش باغ بهادران متذکر شد: حجم بالایی از گردشگران در طول هفته به شهر توریستی باغ بهادران مراجعه می‌کنند و تلاش شبانه‌روزی شهرداری باغ بهادران در توجه به مسائل زیست‌محیطی نباید باعث غفلت سایر نهادها نسبت به این موضوع حیاتی شود.

وی با انتقاد از عملکرد برخی از صنایع بزرگ در منطقه تصریح کرد: کارخانه‌ها و شرکت‌ها و یا حتی صنایع بزرگ در منطقه باید حق‌وحقوق شهروندان لنجان را محترم بشمارند و عوارض ارزش افزوده و آلایندگی خود را به مردم پرداخت کنند.

شهردار باغ بهادران افزود: برخی از کارخانه‌های بزرگ در شهرستان به‌جای ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب در منطقه، سرمایه‌های خود را در خارج از شهرستان زنجان سرمایه‌گذاری می‌کنند درحالی‌که ظرفیت‌های بسیار خوبی در منطقه وجود دارد.

وی از کسب رتبه سوم شهر توریستی باغ بهادران در جذب گردشگر استان اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: بخش باغ بهادران پس از شهرستان‌های اصفهان و کاشان رتبه سوم جذب گردشگر در استان اصفهان را با جمعیتی بالغ‌بر 60 هزار نفر به خود اختصاص داده است.

محمدی با اشاره به کمبود مراکز درمانی در بخش باغ بهادران خواستار شد: بخش باغ بهادران 32 روستا را تحت پوشش دارد که جمعیت افراد ساکن در این منطقه به‌علاوه جمعیت بالای گردشگران هفتگی در این شهر توریستی موجب می‌شود تا در روند بهبود و ارتقاء مراکز درمانی این منطقه هرچه سریع‌تر تصمیم‌گیری شود.

وی بابیان اینکه بخش باغ بهادران با توجه به گستردگی جغرافیایی و تراکم جمعیت شهری که دارد تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: مردم بخش باغ بهادران از کمبود ایستگاه آتش‌نشانی رنج می‌برند امیدواریم مسؤولان ذی‌ربط هرچه سریع‌تر برای حل این مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هالند به جای پادشاه بربرها در بازی کلش آف کلنز!
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • برای خواب خوب مقررات بگذارید
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • برنامه وزارت بهداشت برای سلامت دهان و دندان