Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیروزی جبهه مقاومت را به مقام معظم رهبری، جبهه مقاومت و مردم ایران، عراق، سوریه و لبنان تبریک گفتند.

به گزارش امتداد نیوز، در ادامه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه ای با امضای ۲۰۶ نماینده (تمامی حاضران در جلسه) به مناسبت پیروزی مقاومت بر نیروهای داعش قرائت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل این بیانیه خطاب به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ولی امر مسلمین حضرت آیت الله امام خامنه ای به شرح زیر است:

پیروزی غرورآفرین فرزندان اسلام و جبهه نور در برابر ظلمت به حضرتعالی، رزمندگان و حماسه سازان جبهه اسلام ناب محمدی، خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، مردم انقلابی و مجاهد ایران، عراق، سوریه و لبنان و همه حامیان خط و جبهه مقاومت، عموم مردم مسلمان و مردم جهان تبریک و تهنیت باد.

بی شک این پیروزی صرفا غلبه بر جنایت کاران، از خدا بیخبران، منحرفان و خون آشامان تکفیری و داعشی نبود، بلکه غلبه جبهه حق طلبی و مقاومت در مقابل  جبهه استکبار جهانی، نظام سلطه و همه حامیان و دست نشاندگان بین المللی و منطقه ای آنان بود.

مستکبران و سلطه طلبان و استثمارگرانی که منافع نامشروع خویش را در ایجاد درگیری و بی ثباتی هدایت شده در جهان و به ویژه در کشورهای اسلامی و منطقه ای می دانند و با شکست در جبهه جنگ تمدن ها و لشکرکشی های گسترده مانند جنگ تحمیلی هشت ساله ایران و راه اندازی جنگ های تحمیلی افغانستان و عراق و راهبرد شیطانی جنگ درون تمدنی و جنگ نیابتی را به کارگیری منحرفان و نیروهای پرورش یافته اسلام آمریکایی و مکتب جعلی و ارتداد وهابیت، سلفیت راه اندازی کرده اند و محور صهیونیستی-سعودی را در سازماندهی و پشتیبانی نهان و آشکار آنها مکلف نموده است.

 امروز طعم تلخ شکست فضاحت بار را چشیده و لعن و نفرین خدا و رسول خدا را به جان خریدند.

جا دارد مراتب تشکر صمیمانه خود را از حماسه سازان، مدافعان و رزمندگان عراقی، سوری، ایرانی، لبنانی، پاکستانی و افغانستانی و همه دلدادگان و تربیت یافتگان مکتب اسلام ناب محمدی و دست آموختگان مکتب اهل بیت و شهادت از اقصی نقاط جهان که در این جنگ نابرابر در مقابل همه نظام سلطه نه تنها رویای شیطانی آمریکا، سعودی و صهیونیسم بین الملل را مبنی بر حاکمیت بر بلاد اسلامی بی تعبیرو بر باد دادند بلکه آنها را نابود ساختند.

به ویژه به سردار رشید اسلام و دفاع مقدس و سرباز مخلص و شجاع جنابعالی حاج قاسم سلیمانی اعلام نماییم، امروز بر کسی پوشیده نیست که اگر این مجاهدت ها، ایثارگری ها، شهادت ها و رشادت ها نبود باید ملت ما در اعماق شهرهای مختلف میهن اسلامی و ام‌القری جهان اسلام با متجاوزان و مزدوران نظام سلطه و تروریست های تکفیری و داعشی می جنگیدند.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک این پیروزی بزرگ یک بار دیگر بر حفظ هوشیاری، وحدت و آمادگی مقابله با هر گونه تجاوز و اقدامات مشابه و تبعیت محض از رهبر فرزانه تاکید می ورزیم.

به آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم وهابی می گوییم دست از جنایت در منطقه اسلامی عربی به ویژه مردم مظلوم یمن ومردم عزیز لبنان بردارند. رژیم سعودی باید بداند همانگونه که جنایت آنها و مزدوران شان در سوریه و عراق نتیجه ای جز ننگ و شکست مفتضحانه در بر نداشت به زودی جنایت آنها علیه ملت مظلوم یمن دامن آنها را خواهد گرفت و باید منتظر دست انتقام الهی که به حمایت از مردم یمن بلند خواهد شد، باشند.

true برچسب ها : بیانیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضرت آیت الله سید علی خامنه ای داعش true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند

حسن عابدینی معاون استان‌های صدا و سیما گفت: زمانی تنها رسانه مقاومت اسلامی، المنار بود اما امروز تک تک کشورهای حوزه مقاومت خودشان رسانه‌‌های قوی دارند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در سومین روز از همایش سالیانه مدیران هیئت‌های رزمندگان سراسر کشور، حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما سخنرانی کرد. موضوع صحبت‌های وی وضعیت رسانه‌ای ایران در جامعه جهانی بود.

عابدینی با اشاره به بخشی از بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: همانطور که در بخشی از بیانات رهبر انقلاب خوانده‌اید، ایشان می‌فرمایند که تأثیر رسانه از موشک و پهپاد نیز بیشتر است. شاید اگر این جمله از زبان فرد دیگری بیان می‌شد، حمل بر تعارف می‌شد اما حضرت آقا کسی است که همه پیشرفت‌های کشور مرهون سیاستگذاری راهبردی وی است. او در هر جایی که ورود کرده پیشرفت‌های شگرف داشتیم که یکی از آنها قدرت بازدارندگی کشور است. امروز ایران در وضعیت راهبردی بسیار خوبی قرار گرفته و بدون شک قدردان آن هستیم.

پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است

وی ادامه داد: حال سوال اساسی این است که نسبت رسانه و بازدارندگی نظامی چیست؟ چرا رسانه‌های ما پا به پای پیشرفت‌های نظامی کشور، رو به ترقی و تعالی پیش نرفته است؟‌ البته شاهد تعالی رسانه‌ها در جبهه مقاومت هستیم. جالب است بدانید که در عملیات طوفان الاقصی از یکی از مقامات شنیدم که می‌گفت در کنار هر 3 نیروی نظامی، یک نیروی رسانه‌ای نیز قرار داشت تا در جنگ رسانه‌ای دشمنِ صهیونیستی پیروز شویم. خوشحالیم که رسانه‌های مقاومت روز به روز در حال گسترش هستند. یک روزی بود که تنها رسانه جبهه مقاومت اسلامی، المنار بود اما امروز تک تک کشورهای حوزه مقاومت خودشان رسانه‌‌های قوی دارند. البته همه این نیروها در ایران آموزش دیده بودند و سرچشمه‌شان در جمهوری اسلامی است.

معاون استان‌های سازمان صدا و سیما تاکید کرد: چه اتفاقی افتاد که صهیونیست‌ها که 75 سال شریان رسانه‌های دنیا را در دست داشتند، در این عملیات به فلاکت افتادند و همه جبهه جهانی به نفع مردم فلسطین تظاهرات می‌کنند؟ این موضوع یکی از قدرت‌های رسانه‌ای رسانه است و به حق است که اگر رهبری می‌فرمایند امروز قدرت رسانه از موشک و پهپاد بیشتر است. چنین اتفاقی در عملیات وعده صادق هم تکرار شد؛ همه می‌گفتند چه کسی جرات دارد حتی یک تیر علیه اسراییل شلیک کند؟ امروز اسراییل در این عملیات شکست خورده و همه رسانه‌ها آن را پوشش دادند. عملیات وعده صادق هیمنه رسانه‌ای اسراییلی‌ها را هم شکست. تصویری که رسانه‌های اسراییلی از ایرانیان نشان داده بودند، چه بود؟‌ اینکه فرماندهان ایرانی را در سوریه به شهادت می‌رسانیم و آنها هیچ کاری نمی‌کنند، اما در عملیات وعده صادق ورق برگشت و رسانه‌های دنیا تصاویر جدیدی را از قدرت بازدارندگی ایران به نمایش گذاشتند.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: باید مراقب شگردهای رسانه‌ای دشمن باشیم و در کار رسانه‌ای خودمان هوشیار باشیم. یکی از تکنیک‌های رسانه‌ای دشمنان برچسب‌زنی علیه جمهوری اسلامی است. دروغ پردازی و تغییر واقعیت‌ها نیز شگرد دیگر آنهاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد