Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامغان- فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به ایجاد مجمع بسیج در شهرستان های هشت گانه استان، گفت: ارتقاء حوزه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جامعه در زمره کار ویژه این مجمع است.

به گزارش امتداد نیوز، سردار محمد تقی شاهچراغی شامگاه چهارشنبه در دومین نشست مجمع بسیج دامغان به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن بیان اینکه یکی از مهم ترین عرصه ها در حال حاضر حوزه اجتماعی است که مجمع بسیج شهرستان ها باید در این حوزه ورود پیدا کنند، تاکید کرد: مجمع بسیج رشد و توسعه فرهنگی جامعه را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمنان ما به دنبال سیاه نمایی هستند لذا ما در پازل دشمن نباید بازی کرده و با اجرای درست برنامه های فرهنگی و اجتماعی نقشه های آنها را خنثی کنیم، از آنجا که یکی از اهداف دشمنان ما برهم زدن بنیان نهاد مقدس خانواده است می بایست در حوزه اجتماعی با برنامه ریزی مدون از ظرفیت های بسیج کمک گرفته و جامعه ای ایمن در برابر تهدیدات بسازیم.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه ملت ایران دارای ایمان و اراده قوی هستند و با این اراده همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان پیروز شدند، اظهار داشت: مردم ایران ملتی آگاه و با بصیرت هستند و در تمامی صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مانند حماسه عظیم دفاع مقدس خوش درخشیدند لذا بسیج همواره باید در خدمت این مردم باشد.

ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف

شاهچراغی با بیان اینکه برنامه های فرهنگی در موضوعات مختلف مانند حجاب و عفاف باید تقویت شود، تاکید کرد: بسیج در تمامی عرصه ها و صحنه ها گره گشا بوده و با بهره گیری از ظرفیت های آن می توان مشکلات جامعه را حل کرد که این امر نیازمند برنامه های فرهنگی در عرصه های مختلف به خصوص در حوزه معضلات اجتماعی است.

وی افزود: با مقاومت و ایستادگی باید دشمن را شناخت و اساس شیعه و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)   این است که در مقابل دشمنان و توطئه های آنان ایستاد و با آن  مبارزه کرد.

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز همه مردم افتخار دارند که در جایگاهی تحت عنوان بسیجی شناخته شوند چرا که این نهاد توانسته خدمات شایسته ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشد.

مجمع بسیج دامغان دارای ۱۸ گروه از اقشار جامعه شامل بسیج طلاب، پیشکسوتان، هنرمندان، فرهنگیان، ورزشکاران، مساجد و محلات، زنان، کارگران، جامعه پزشکی، حقوقدانان، اصناف و مهندسان است.

true برچسب ها : سپاه استان سمنان محمدتقی شاهچراغی هفته بسیج true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از توسعه مسیر و گذرهای گردشگری در پایتخت خبر داد.

احمد علوی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد توسعه مسیر و گذر گردشگری در شهر تهران با بیان اینکه گذر گردشگری تعریفش با مسیر گردشگری متفاوت است گفت: در مورد گذر گردشگری می‌توان به اقداماتی که در باب همایون، سی‌تیر و... انجام شده، اشاره کرد اما در مورد مسیرهای گردشگری موضوع متفاوت است به‌گونه‌ای که در مسیر گردشگری ممکن است مردم به صورت عادی زندگی کنند اما چندین نقطه گردشگری و میراثی وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مثلا خانه نیما یوشیج و خانه جلال و سیمین به دلیل همجواری یک مسیر گردشگری هستند، گفت: اما گذر گردشگری با برنامه‌ریزی ایجاد می‌شود. حتما تعداد مسیرهای گردشگری را افزایش داده و در سال گذشته نیز تعداد این مسیرها را به 19 مسیر رساندیم و همچنین تلاش می‌کنیم که گذرهای گردشگری را ایجاد کنیم کما اینکه دو گذر غذا در منطقه 9 و 4 ایجاد شده است.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر در مورد انتخاب شهردار ویژه ناحیه بازار با بیان اینکه از قبل این موضوع مطرح بود چرا که ما در تهران مناطق و محلات ویژه ای داریم که در بحث میراث فرهنگی و گردشگری خاص هستند گفت: باید شهردار ناحیه علاوه بر مضوعات شهری به موضوعات میراثی و مرمت و... وارد باشد و برای اینکه شهرداران ویژه را راه‌اندازی کنیم براساس مصوبه شورای شهر، این شهرداران ویژه نواحی را با اولویت شهردار ویژه ناحیه بازار تصویب کردیم و الان توپ در زمین شهرداری تهران است که باید این مصوبه را اجرایی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • لزوم واگذاری امور فرهنگی به مردم/ پیری جمعیت دغدغه جدی است
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مساله غزه در اجلاس باکو
  • از توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • توجه ویژه به توسعه روابط فرهنگی با همسایگان تا طرح مسئله غزه در اجلاس باکو
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • رویداد جامعه‌پرداز برای شناسایی و ارتباط گیری با کنشگران حوزه خانواده