Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به هر مددجوی بهزیستی که منزل وی بر اثر زلزله تخریب شده است ۱۰ میلیون تومان کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

به گزارش‌ خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، علی ربیعی در کارگروه اشتغال استان کرمانشاه با بیان اینکه 120 نفر معلول این حادثه از فردا تحت پوشش بهزیستی قرار می‌گیرند اظهار داشت: مستمری آبان ماه مددجویان بهزیستی دو برابر پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه به هر مددجوی بهزیستی که منزل وی بر اثر زلزله تخریب شده است 10 میلیون تومان کمک بلاعوض می‌شود افزود: 120 میلیارد تومان تسهیلات برای مشاغل خانگی افزون بر سهمیه قبلی، به استان اختصاص می‌یابد.

ربیعی عنوان کرد: در صورت تأمین زمین مورد نیاز، وزارتخانه به سرعت کار ساخت یک درمانگاه مجهز را در سرپل‌ذهاب آغاز می‌کند و در مدت یکسال به پایان می‌رساند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زمین مناسب برای احداث یک مرکز توانبخشی و مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست در اختیار داریم و این مراکز را ایجاد می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تمامی ملت ایران در این حادثه در کنار زلزله‌زدگان کرمانشاهی بودند و با آن‌ها همدردی کردند و دولت نیز با تمام توان در کنار آسیب‌دیدگان قرار دارد.

ربیعی گفت: بیکاری تنها بخش آشکار عواقب زلزله است و تا سال‌ها آثار روحی و روانی پنهانی بر افراد آسیب‌دیده خواهد داشت که باید به این بخش توجه کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: زلزله کرمانشاه نیازمند یک سال کاری فشرده است و پس از این سفر نیز دوباره به منطقه خواهیم آمد.

انتهای پیام /

R41380/P1336/S6,68/CT47

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • بسترسازی برای پرداخت کلیه تسهیلات خرد بانک توسعه تعاون از طریق تی تی پلاس