Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - امام جمعه ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با تبریک پیروزی جبهه مقاومت علیه گروههای تکفیری گفت: داعش با هدف خشن نشان دادن چهره رحمانی اسلام از سوی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی تشکیل و حمایت شده بود.

حجت ‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: داعش سبب شد تا همگان در جهان بگویند همه مسلمانان تروریست نیستند ولی همه تروریست‌ها مسلمانند و این جمله ضربه جدی به امت اسلام وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: داعش از خوارج هم پست ترند چون خوارج هم پیمان یهود نبودند ولی این گروهک تروریستی هم پیمان رژیم صهیونیستی بود.
وی ادامه داد: چنانچه گروهک تکفیری داعش در کشورهای اسلامی باقی می ماند و حکومتشان را ثبیت می کردند دیگر نامی از اسلام و مسلمانی باقی نمی ماند.
وی تصریح کرد: گروههای تکفیری در صورت دوام به طور قطع فجیع ترین جنایات علیه مسلمانان به ویژه شیعیان را در جهان انجام می دادند.
امام جمعه ایرانشهر گفت: داعش و گروههای تکفیری چهره ای خشن و ضد انسانی از اسلام به نمایش می گذاشتند.
حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت بینش، بصیرت الهی و سیاسی رهبرمعظم انقلاب و ملت فهیم ایران اسلامی زوایای پیدا و پنهان گروهک تروریستی داعش را شناسایی و شر آن را از کشورهای اسلامی و دنیا کم کرد.
وی بیان کرد: مدافعان حرم در کنار جبهه مقاومت توطئه خطرناک استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به نام داعش را به موقع دفع کردند.
وی نابودی گروه تروریستی و تکفیری داعش در منطقه را یک پیروزی بزرگ و وعده نصرت الهی دانست و گفت: در حالی که از این پیروزی مقتدرانه خوشحال و شاکر هستیم نباید از دسیسه‌ های جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانانشان برای منطقه غافل شویم.
شهر البوکمال در مرز سوریه و عراق آخرین پایگاه داعش درمنطقه بود که یکشنبه 28 آبان به طور کامل به کنترل نیروهای ارتش سوریه در آمد و تروریست‌های داعش به سمت مناطق بیابانی فراری شدند.
سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان طی نامه‌ای به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر فرزانه انقلاب نیز به نامه سردار سلیمانی درباره پایان سیطره شجره خبیثه داعش پاسخ دادند.
حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هم نابودی داعش را اعلام و از سپاهیان ایران تقدیر کرد.
7314**3213**6081 خبرنگار: محمد هادی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۳۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صادقی نسب ظهر جمعه در جمع نمازگزاران جمعه در مسجد جامع و مصلی امام خمینی (ره) گناباد با بیان اینکه موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است اظهار کرد: علاوه بر راهپیمایی‌های گسترده مردم کشورهای جهان در محکومیت جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس، این روزها شاهد هستیم که تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تظاهرات حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین نشان دادند.

امام جمعه گناباد با اشاره به اینکه در جریان این راهپیمایی‌ها تا کنون افزون بر ۱۰۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه‌ها دستگیر شدند گفت: رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی با گذشت ۲۰۰ روز از تجاوز و جنایت در غزه به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی علاوه بر اینکه نتوانسته است حماس و جهاد اسلامی را نابود کند حتی قادر به آزادی اسرای خود و وادار کردن مردم غزه به تسلیم نشده است.

صادقی نسب با اشاره به پاسخ تنبیهی جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق خاطر نشان کرد: این پاسخ مشروع و قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب افزایش نفرت از سران کشورهای حامی و همکار رژیم اشغالگر صهیونیستی در سطح دنیا شده است.

کد خبر 6089170

دیگر خبرها

  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • رسانه‌ها چهره خبیث رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان می‌دهند
  • تعرض به اساتید زن دانشگاه‌های آمریکا بیانگر چهره دوگانه غرب
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • محکم‌ترین اصل قانون اساسی اسلام که در نهج البلاغه آمده است
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان