Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت ورزش و جوانان میزان بدهی و طلب دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشخصا اعلام کرده است. به عنوان مثال براساس این گزارش باشگاه استقلال حدود ۱۰۷ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی دارد.

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر آنا، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحقیق و تفحص از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: تقاضای تحقیق و تفحص از سرخابی‌ها به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همچنین وزارت ورزش و جوانان به نمایندگی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، گزارشی پیرامون محور‌های تعیین شده این تحقیق و تفحص به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کرده است.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وزارت ورزش و جوانان پیرامون گزارش خود، میزان بدهی و طلب این دو باشگاه را مشخصا اعلام کرده است. به عنوان مثال براساس این گزارش باشگاه استقلال حدود ۱۰۷ میلیارد تومان به اشخاص حقیقی و حقوقی بدهی دارد که البته حدود ۳۰ الی ۴۰ میلیارد تومان آن بدهی مالیاتی است.

یوسف نژاد با بیان اینکه اعضای تحقیق و تفحص از دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گزارش وزرات ورزش را مورد مطالعه قرارخواهند داد، گفت: در صورت اقناع بر اساس گزارش وزارت ورزش و جوانان این تحقیق و تفحص متوقف خواهد شد که البته بنده بعید می‌دانم که اعضا قانع شوند چرا که شخصا باید بگویم گزارش فوق نتوانسته بنده را قانع کند که این خود باعث می‌شود تا روند تحقیق و تفحص در صورت تصمیم سایر اعضا مجددا در کمیسیون فرهنگی مطرح شود.

منبع: میزان

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در بدو ورود به ارومیه با حضور در باغ رضوان به مقام شامخ شهدا هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.

جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی و هئیت همراه با حضور در باغ رضوان ارومیه با اهدای شاخه گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

به گزارش ایسنا، افتتاح یک باب هتل، کلنگ‌زنی یک باب هتل، بازدید از مجتمع گردشگری و تفریحی ستاره سیلوانا، قلعه بدلبو، خانه انصاری، مسجد جامع، مدرسه هدایت و زیرساخت‌های گردشگری دریاچه ارومیه از جمله برنامه‌های یک روزه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به این شهرستان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • تأکید نماینده مردم شهرستان بروجن بر تصویب و اجرایی شدن تحقیق و تفحص از عملکرد وزارت نیرو
  • دلیل حذف خبر ۲ میلیارد تومانی استقلال مشخص شد!
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان