Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:21:24 GMT

دستگیری 11خرده فروش مواد مخدر در ایوان

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۶۴۶۷۲

دستگیری 11خرده فروش مواد مخدر در ایوان

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایوان گفت: در اجرای طرح های پاک سازی نقاط آلوده و جرم خیز، برخورد با خرده فروشان و طرح کنترل محورهای مواصلاتی در یک ماه گذشته 11 خرده فروش مواد افیونی دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سعید عالی پور اظهار کرد: به منظور برخورد با سوداگران مرگ و مبارزه با هنجارشکنان و حفظ سلامت جامعه این طرح ها در سطح شهرستان اجرا و تعداد 11 سوداگر مرگ دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دستگیر شدگان از خرده فروشان اصلی موادمخدر و همگی دارای سوابق کیفری بودند که در پنج عملیلت موفق پلیسی دستگیر شدند و مقدار 422 گرم انواع مواد مخدر از متهمان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با تاکید بر برخورد قاطعانه با سوداگران مرگ تصریح کرد: خرده فروشان مواد مخدر باید در فرایند اعمال مجرمانه خود احساس امنیت نکنند و بدانند که پلیس با قاطعیت تمام با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی و سوداگران مرگ برخورد می کند و اجازه نخواهد داد که آسایش و آرامش را از مردم سلب نمایند.
عالی پور با بیان اینکه متأسفانه به عمق تخریب مواد مخدر صنعتی در جامعه و خانواده‌ها پی نبرده‌ایم، یادآور شد: این پدیده هر سال با اشکال مختلف خودنمایی می‌کند، آگاهی بخشی به خانواده‌ها برای نظارت بیشتر و کنترل مناسب فرزندان ضروری است و اگر به نحو مطلوب اطلاع‌ رسانی در مورد مضرات جدی مواد مخدر صنعتی شود قطعاً تلفات در این حوزه کاهش می‌یابد.

** امنیت و آرامش با همدلی و مشارکت مردم و عشایر امکان پذیر است

فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر با بیان اینکه امنیت و آرامش با همدلی و مشارکت مردم و عشایر امکان پذیر است گفت: پلیس برای پیشگیری از جرم در جامعه از این ظرفیت عظیم استفاده می کند.
سرهنگ مهرداد علی محمدی در منطقه 'مهواز' بخش کوهستانی ماژین گفت: تلاش قبایل و عشایر در راه تحقق اقتصاد مقاومتی وکمک به جامعه بی نظیر است.
وی به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر نقشه جدید دشمن نفوذ از طریق اختلافات قومی و قبیله ای اشاره کرد و اظهار داشت:جلوگیری از اختلافات قومی قبیله ای، نزاع های دسته جمعی و برهم زدن نظم عمومی از مهمترین اهداف پلیس است و در این راه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر تصریح کرد:ریش سفیدان و بزرگان نقش بسزایی در کنترل و جلوگیری از وقوع نزاع های دسته جمعی و قبیله ای دارند.
فرمانده انتظامی شهرستان دره شهر در پایان آشنایی با بزرگان و طوایف ساکن در منطقه و تعامل هر چه بیشتر و بررسی مسائل و مشکلات آن ها تاکید کرد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید