Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی شکست داعش را حاصل پیروی نیروهای انقلابی مقاومت از فرامین الهی دانست و بسیج را روحیه تعاون، همکاری و عمل به دستورات قرآنی خواند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  محمد حسن جوادی صبح امروز در مراسم غبارروبی مزار شهدای ارومیه، علت شکست داعش راحاصل و نتیجه ی طبعیت از فرامین کتاب الهی دانست و گفت: این پیروزی شکوهمند را قرآن برای مسلمانان به ارمغان آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، پیدایش نیروهای مقاومت به نام زینبیون، فاطمیون و حیدریون را مرهون تلاش های بینان گذار جمهوری اسلامی دانست و افزود: از اهداف انقلاب اسلامی بنیان گذاری تمدن عظیم جمهوری اسلامی است.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، بسیج را روحیه ی تعاون همکاری و عمل به دستورات قرآن خواند و ادامه داد: تمام کسانی که درراه برقراری تمدن نوین اسلامی در تلاش هستند بسیجی بوده واز روحیات و شدت و ضعف های مختلفی برخوردار هستند.

جوادی، سخنان بسیج را همان دستورات قرآنی بیان کرده وتاکید کرد: با عمل به دستورات الهی و آیات قرآن کریم بسیج در تمام زمینه ها پیروز و موفق عمل کرده است.

وی، تمدن جمهوری اسلامی را دارای دو جهت خواند وبیان کرد: یک وجهه نرم افزاری و وجهه دیگر تمدن جهموری اسلامی سخت افزاری بودن آن است.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، با اشاره به وجهه نرم افزاری تمدن جمهوری اسلامی گفت: این وجهه شامل افکار تفکر، اندیشه های وسبک زندگی اسلامی است.

جوادی، در ادامه افزود: اما از لحاظ سخت افزاری باید به پیروزی های عظیم و نیروهای قدرتمند اشاره کرد که نشان دهنده ابزار و قدرت و قابلیت های فراوان است.

وی، گفت: افراد با روش های مختلف در تلاش و تکاپو هستند تا روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی افزوده و نقض و مشکلات مختلف برطرف شده و ابزار و اسباب مختلف نیروها در زمینه های مختلف تامین و تویت شود.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، با تاکید بر حفظ سمت سو های اصلی و اهداف واقعی خود تا بتواند وحدت و روحیه ی انقلابی را در تشکل ها، سازمان ها و در بین آحاد مردم تقویت کرده و زنده نگه دارند.

جوادی، خاطر نشان کرد: بسیج متشکل از تفکرات ناب دینی و قرآنی است که می تواند زیر ساخت تمدن اسلامی باشد و تمامی بسیجیان باید در جهت تقویت سبک زندگی اسلامی واقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند تا از نظر قانون گریزی و وجدان کاری با مشکل مواجه نشویم.

وی، تاکید کرد: تمام آحاد جامعه باید در جهت تحقق آرمان های دینی و الهی تلاش کرده و به وظایف و تکالیف خود در جهت رفع نواقص تمدن اسلامی همت داشته و سبک زندگی اسلامی و اقتصاد مقاومتی رهبری و مقدم شود تا نظام مقدس اسلامی تحقق یابد.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی، در پایان از آمادگی بسیج در تمامی زمینه به نحوی مطلب خبر داد و گفت: دشمنان با تفکر بسیجی و انقلابی بودن آن مخالفت می کنند چا که تمام محاسبات دشمن و نقشه های آنان با تفکرات بسیجی نقش برآب می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی

به گزارش قدس آنلاین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسمی با حضور میهمانان و مقامات رسمی در اندونزی گرامی داشته شد.

در این مراسم که با حضور ده ها نفر از میهمانان خارجی برپا شد، مقامات رسمی و گروهی از فرماندهان نیروهای مسلح اندونزی، همچنین دیپلمات های ارشد و رایزنان نظامی مقیم جاکارتا از کشورهای گوناگون شرکت کردند.

بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا در این مراسم ضمن تمجید از قدرت و اراده نیروهای مسلح در دفاع از حاکمیت ملی، عملیات وعده صادق را در پاسخ به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان در دمشق سوریه بعنوان یکی از مصادیق آن یاد آور شد و بر تعهد تهران به ادامه حمایت از مبارزات مردم فلسطین تاکید کرد.

سرهنگ موحد رایزن نظامی کشورمان نیز در این مراسم گفت به شهادت تاریخ و در مقطع کنونی نیز دکترین نظامی جمهوری اسلامی ایران دفاعی و قاطع در برابر دشمنان بوده است و با وجود تحریم‌های ظالمانه برخی کشورهای استعمارگر، امروز نیروهای مسلح ایران در زمره قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستند و از ظرفیت مدرن‌ترین تجهیزات تسلیحاتی برخوردارند.

در آغاز این مراسم، آیات کلام الله مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی طنین انداز گردید و برنامه با اجرای سرود سلام فرمانده توسط نوجوانان اندونزیایی خاتمه یافت. درحاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از تصاویر تسلیحات بومی دفاعی جمهوری اسلامی ایران برپا شد.

این مراسم بنا به دعوت سفارت جمهوری اسلامی ایران در جاکارتا و به علت تعطیلات عید فطر در اندونزی، شامگاه دهم اردیبهشت ماه جاری برگزار شد و در سایت های خبری این کشور نیز بطور قابل توجهی بازتاب یافت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آزادیخواه
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد