Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در آئین بهره برداری از این مسجد فرمانده سپاه بوکان ضمن سخنانی به مسئله محرومیت زدایی در سپاه پرداخت و گفت: قرار گاه حمزه سید الشهداء همسان با بومی کردن امنیت منطقه که امروزه همه شاهد ان هستیم توانسته است خدمات مهمی را نیز به سر انجام برساند.

سرهنگ پاسدار طالب رحیمی تصریح کرد: از اول سال جاری قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در 5 روستای شهرستان بوکان بنا به درخواست مردم متدین این منطقه به احداث مساجد و همچنین مرمت و بازسازی مساجد پرداخته است که امروز شاهد بهره برداری یکی از این پروژه ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون یک میلیارد و صد و هفتاد میلیون ریال در بحث احداث و مرمت مساجد روستای بوکان از سوی قرارگاه حمزه سید الشهدا(ع) در روستاهای اسکی بغداد، عزیزکند،باغچه بزرگ، کلتپه قرمیش و تیکان تپه هزینه شده است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: جدای از این برنامه در ابتدای سال تحصیلی جدید بیش از 500 میلیون ریال از سوی قرارگاه سید الشهداء به امر تهیه پک کامل لوازم التحریر، لباس فرم مدارس و بسته های حمایتی ارزاق اختصاص داده شد که در میان دانش اموزان و خانواده های محروم روستای های بوکان پخش شد.

سرهنگ رحیمی گفت: همچنین از اول سال 96 بیش از یک میلیارد و 750 میلیون ریال نیز در راستای وام های خود اشتغال زایی به 30 نفر از متقاضیان اهدا شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع بیش از 3 میلیارد و 420 میلیون ریال از سوی قرار گاه حمزه سید الشهدا در سال جاری و در راستای محرومیت زدایی و اشتغال زایی به بوکان اختصاص داده شد  که خوشبختانه سبب اقدامات بسیار خیری برای مردم این منطقه شد.

در پایان مسجد روستای اسکی بغداد به بهره برداری رسید.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد 30 درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به 1402
  • اردو‌های جهادی، گام‌هایی استوار در مسیر محرومیت‌زدایی
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند