Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در اجتماع دانشجویان بسیجی گفت: بسیج میوه درخت عاشورا است که امروز ثمر داده و اقتدار جامعه دینی را به‌وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ آیت الله ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر امروز در اجتماع هزار نفری افسران جوان جنگ نرم اظهار داشت: نسل علی اکبر٬ واژه‌ای است که حادثه عاشورا را به انقلاب اسلامی پیوند می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عاشورا مجموعه‌ای از الگوها برای نسل بشر است. حضرت علی اکبر(ع) الگوی جوانانی است که می‌خواهند نسل علی اکبر را شکل داده و پیام ایشان را به دنیا رسانده و در وجود خود پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه بجنورد٬ با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) خاطر نشان کرد: ایشان 4 نکته را برای شبیه شدن به وجود مبارکشان ذکر کرده‌اند و اولین گام آن٬ معیار اخلاقی است. خوش اخلاق بودن٬ بردبار بودن٬ نیکی به خویشاوندان و انصاف داشتن ویژگی‌هایی است که اگر در کسی باشد٬ شبیه‌ترین به رسول خدا (ص) است.

وی در ادامه افزود: اگر شباهت به ایشان تجلی پیدا کند٬ در نتیجه رویش جوانان انقلابی را داریم که آن نیز فدائیان رهبر و اسلام را بوجود می‌آورد و نمونه آن مدافعان حرم هستند که با اقتدا به حضرت علی اکبر(ع) به عنوان پیشتازان قرن مطرح شدند.

آیت الله یعقوبی با تبریک پیروزی جبهه مقاومت به خانواده مدافعان حرم تصریح کرد: خون شهدای مدافع حرم نتیجه داد و اکنون شاهد فروپاشی جبهه باطل و اقتدار و استحکام جبهه مقاومت هستیم.

وی در پایان گفت: از خداوند می‌خواهیم که در این فضای مقتدرانه بتوانیم تمدن اسلامی را پایه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/

R7719/P1377/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است

آیت الله حسینی بوشهری،رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار رادان فرمانده فراجا گفت: اجرای طرح نور امید‌هایی در جامعه دینی ایجاد کرده است و تمام تلاش‌ها باید در جامعه معطوف به پیاده سازی احکام نورانی دین باشد.

وی با بیان اینکه سردار رادان و نیرو‌های فراجا به عنوان سربازان اسلام در میدان و صحنه اجتماع حاضر هستند و تامین امنیت جامعه را تا دور‌ترین نقاط کشور تامین می‌کنند گفت: در عرصه جدیدی که دشمنان حیازدایی را طراحی کرده اند و توسط عوامل آنان در جامعه اجرایی و مدیریت می‌شود نیرو‌های فراجا باعزم و اراده‌ای راسخ برای اجرایی کردن منویات رهبر انقلاب و احکام دین تلاش می‌کنند.

منبع :خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت همه جانبه متولیان عفاف و حجاب در جامعه
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • نحوه پرورش درخت انبه با کمک میوه آن در گلدان خانگی (فیلم)
  • اگر حکومت دینی برپا نمی‌شد چه اتفاقی می‌افتاد؟
  • اجرای طرح نور در جامعه دینی نور امید ایجاد کرده است
  • اجرای طرح نور امید‌هایی را در جامعه دینی ایجاد کرده است
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد