Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنج شنبه برگزار شد.

سردار جعفری در ابتدای این نشست خبری ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت و از بین رفتن حاکمیت داعش اظهار داشت: هفته بسیج که مقاون با این پیروزی‌ها مبارک است و حقش بود که در آستانه هفته بسیج این پیروزی بزرگ رقم بخورد و اعلام شود که همین هم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: عامل پیروزی‌های بزرگ ملت ایران در انقلاب و دفاع مقدس و حوادث و دفع بحران‌هایی که در کشور داشتیم، مردم بوده‌اند و این حضور مردم و ایفای نقش آنها اسمش بسیج است.

فرمانده سپاه تصریح کرد: بسیج مظهر مقاومت ملت ایران و جبهه مقاومت در منطقه است. روز گذشته رهبر انقلاب تمام مردم ایران را بسیجی قلمداد کردند و این درست است و پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، نظام ما با پشتوانه بزرگ مردمی روبرو است و هر کس که از جبهه انقلاب و مقامت حمایت می‌کند، بسیجی است.

سرلشکر جعفری اظهار داشت: یک سوم مردم ما عضو سازماندهی شده در بسیج هستند و آنهایی هم که عضو نیستند، روحیه بسیجی دارند و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند؛ رویکرد بسیج به سمت خدمت گذاری مردم و حل معضلات حرکت می‌رود و با توجه به این رویکرد، مردم می توانند در بخش‌های مختلف بسیج ثبت نام کنند و فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر مقاومت ملت ایران و امت اسلامی در منطقه است و تمام این پیروزی‌های حاصل، حضور گسترده مردم و پشتوانه مردمی است که همان  بسیج است، تاکید کرد: همه مردم بسیجی هستند یعنی اینکه هر کسی که از انقلاب اسلامی و مقاومت حمایت می‌کند، بسیجی است.

فرمانده سپاه اضافه کرد: پیروزی‌های بزرگی که در منطقه شاهدش هستیم، در واقع مدیون بسیج است؛ بسیجی که در ایران با فرمان امام شکل گرفت و اگر این بسیج شکل نگرفته بود، سرنوشت جنگ تحمیلی واقعا مشخص نبود. این مقاومت مردمی در 8 سال دفاع مقدس باعث خیر و برکت زیادی شد و باعث الگوگیری مردم منطقه شد و حزب الله لبنان با همین الگو مقابل اسرائیل ایستاد و حزب الله امروز همان بسیج مردمی در لبنان است.

سردار جعفری اضافه کرد: اگر همین سازمان‌دهی مردمی و بسیج مردمی در سوریه نبود، امروز قطعا سوریه تجزیه شده بود و این پیروزی که امروز حاصل شده، حاصل همین حضور مردمی است. در عراق هم همینطور است، داعش می خواست یک دولت در عراق و سوریه شکل بدهد و بنام اسلام با انقلاب اسلامی و محور مقاومت مقابله کند که این موضوع با فرمان مرجعیت عراق، خنثی شد و امروز حشدالشعبی در عراق شکل گرفته و این پیروزی بزرگ در عراق نیز به دست آمده است.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب به سردار سلیمانی گفت: قطعا این فرمان حضرت آقا فرمانی حکیمانه است و نشان از هوشمندی ایشان  و نگاه امنیتی و دفاعی به منطقه دارد. آنچه امروز اعلام می‌شود، نابودی کامل داعش نیست بلکه به معنای نابودی حاکمیت داعش است و این با نابودی داعش از لحاظ تفکری، فرق دارد. آن حاکمیتی که داعش اعلام کرده بود از  بین رفته و این پیروزی بسیار بزرگی است که نصیب منطقه شده است.

فرمانده سپاه تصریح کرد: داعش در تمام منطقه و حتی در افغانستان نفوذ کرده و همچنان تهدید علیه ملت‌های اسلامی در منطقه وجود دارد که باید در مقابل آنها هوشیار بود و آمادگی لازم برای مقابله با توطئه دشمن را در دستور مار قرار داد. سپاه امروز آمادگی خوبی برای مقابله با این نوع از تهدیدات دارد و آن را  در عمل هم نشان داده است.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: شکل گیری داعش یک پیامدهایی داشت که باعث ساماندهی امروزی جبهه مقاومت شد و شاید هرگز ما نمی‌توانستیم این حد  از آمادگی را در جبهه مقاومت بدست آوریم بدون شکل گیری داعش.

وی خاطرنشان کرد: کمک های ما به جبهه مقاومت بنا به در خواست مردم و دولت‌های آنان صورت گرفته و یمن هم یک نمونه از آن است؛ امروز در یمن حاکمیت به دست انصارالله است و کمک های ایران در حد مستشاری و معنوی است که یمن بیشتر به آنها نیاز دارد و جمهوری اسلامی هم از این کمک ها دربغ نمی‌کند و این راه ادامه دارد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی، گفت: سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است. - اخبار استانها -

حسین اکبری در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، اظهار داشت: تشکیل سپاه به عنوان مهم‌ترین رکن مردمی انقلاب اسلامی نشانگر باور جمهوری اسلامی ایران به مشارکت مردم در تامین امنیت است.

وی افزود: سپاه در حوزه بازدارندگی اقدامات بسیار خوبی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرده و امروز بازدارندگی قدرت جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق به خوبی به دنیا اثبات شد.

جانشین فرمانده سپاه خراسان شمالی گفت: امروز در علم هوافضا در لبه علم دنیا هستیم و از بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان پیشتاز بوده و قدرت‌نمایی رزمندگان سپاه اسلام در تنبیه رژیم صهیونیستی برای همه قابل لمس بود.

اکبری ادامه داد: سپاه در حوزه نیروی زمینی در کنار برادران مرزبانی و ارتش و سایر نیروهای مسلح، حضور جدی و قوی دارد و بخشی از مرز در جنوب شرقی در زمره محدوده پاسداری فرزندان سپاه خراسان شمالی از تیپ جوادالائمه(ع) است.

وی تصریح کرد: امروز سلاح‌های به روز و کارآمد و دقیق در اختیار نیروهای زمینی سپاه و سایر نیروهای سپاه است و این حاصل پیوند علم با اقتدار ملی است.

اکبری گفت: بسیج، امروز با مردمی کردن موضوع امنیت توانسته است نمونه کاملی از امنیت مردمی را که امنیتی پایان ناپذیر است به همه مردم منطقه و دنیا ارائه دهد. در کنار این اقدامات، فعالیت‌های خدماتی و جهادی به صورت به صورت مردمی با 2000 گروه جهادی در حال انجام است.

فرمانده سپاه خراسان شمالی با اعلام این موضوع که همه دستگاه‌های اجرایی و مردم از حضور سپاه و بسیج در فعالیت‌های خدماتی و عمرانی رضایت کامل دارند گفت: امروز در حوزه‌های آبرسانی، ساخت مسکن برای محرومان و ایجاد راه‌های روستایی و سایر اقدامات عمرانی و فرهنگی نیز  فعالیت‌های بسیار خوبی انجام شده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است