Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از پرداخت مبلغ 200میلیون ریال جهت ساخت مدرسه در زندان گرگان از محل کمک موسسان مدارس غیر دولتی موسسان مدارس غیر دولتی این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کلاس بیست؛ "محمدرضا وطنی" در جلسه هماهنگی با مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و اعضای شورای موسسین مدارس غیر دولتی  استان در زندان مرکزی گرگان، ضمن تاکید بر حفظ کرامت انسانی و اهمیت بازآموزی و بازگشت به جامعه  اظهار کرد: نگاه به مدرسه، باید نگاه انسان ساز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضروری است به انسان هایی که به دلایل مختلف در ندامتگاه ها به سر می برند، نگرشی انسانی با محور رعایت موازین قانونی داشته باشیم.

زندانیان نباید از بحث «آموزش» و «پرورش» دوربمانند

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد: توجه به اقشار آسیب دیده جامعه اجتناب ناپذیر است.باید مدرسه و جامعه نقش خود را به خوبی  ایفا نمایند تا فرصت های از دست رفته آنان، بار دیگر برایشان مهیا تا فرصت بازگشت مثبت آنان به جامعه فراهم شود.

وی بیان کرد: ساخت مدرسه نشان از عظمت و جایگاه ویژه شما در تربیت این قشر دارد و نباید زندانیان از بحث آموزش و پرورش دور بمانند.  معلمان نیز باید در این امر پیش قدم و در کنار شما باشند .

وطنی از موسسین غیر دولتی به عنوان بازوان توانمند آموزش و پرورش یاد کرد و افزود: در بحث آموزش به زندانیان، موسسین غیر دولتی می توانند نقش مهمی را در ایجاد فرصت های دوباره زندگی و بستر سازی برای ورود به زندگی بهتر فراهم نمایند.

ایجاد فضای آموزشی در زندان سبب پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

"علیرضا رضوانی" مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیرکل آموزش و پرورش و شورای موسسین مدارس غیر دولتی  استان ،  گفت: علی رغم مشکلات موجود اعتقاد داریم تا در اجرای وظایف سازمانی کوتاهی نکنیم و به همت آموزش و پرورش استان ما در زندان های گرگان و گنبد کد یادگیری محلی و در زندان گرگان کد آموزشی داریم .

وی تاکید کرد: یکی از راه های موثر در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در زندان علاوه بر فضای قرآنی و فرهنگی داشتن فضای آموزشی است .

گفتنی است؛  مبلغ دویست میلیون ریال از محل کمک موسسان مدارس غیر دولتی جهت ساخت مدرسه زندان گرگان به مدیر کل زندانهای استان گلستان تحویل شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۶۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، التفات یگانه مدیر آموزش و پرورش تالش ظهر چهارشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار کرد: این مدرسه خیر ساز توسط «سعید رهنما» در روستای «رهنما محله» و در زمینی با زیر بنای ۱۲۰۰ مترمربع و متراژ ۳۰۰ متر ساخته می‌شود.

التفات یگانه افزود: اعتبار ساخت این مدرسه ۵ میلیارد تومان برآورد شده است که تفاهم نامه‌ای با حضور نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان گیلان و برخی مسؤولان شهرستانی توسط خیر تالشی به امضا رسید.

مدیر آموزش و پرورش تالش گفت: فرآیند ساخت مدرسه، پس از اخذ مجوز تخریب مدرسه قدیمی و ارائه نقشه و مشخصات توسط اداره کل نوسازی، آغاز خواهد شد.

گفتنی است، در مدرسه حر راهنما محله در حال حاضر، ۵۰ دانش آموز مشغول تحصیل هستند.

کد خبر 6094113

دیگر خبرها

  • مدیران مناطق تصمیم گیر نهایی شهریه مدارس غیردولتی هستند
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • خبر مهم برای معلمان غیردولتی؛‌ کاهش محسوس ساعات کاری در هفته با بیمه کامل
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است