Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: باید از همه ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبلیغ نماز و جذب جوانان بهره جست تا به جایگاه واقعی و اصلی نماز در جامعه برسیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مینودشت, آیت الله سید کاظم نور مفیدی, ظهر امروز در سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی در مصلی محمد رسول الله شهرستان مینودشت اظهار داشت: افرادی که در فضای مجازی باید به نماز ترغیب شوند, افرادی هستند که از نماز دور ماندند و آنچه مهم است, باید در فضای مجازی با زبان زمان حاضر بتوانیم با این افراد ارتباط برقرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از فضای مجازی به صورت عالمانه, متفکرانه و به روز و با شناخت مخاطب می‌توان به بهترین شکل استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان افزود: نماز مقدمه رسیدن به معرفت است و باید بندگی خدا در نماز تکرار و تقویت شود و این نباید تنها زبانی باشد.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های فضای مجازی برای تبلیغ نماز و جذب جوانان بهره جست تا به جایگاه واقعی و اصلی نماز در جامعه برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: با نابودی داعش, ریشه فساد و غده سرطانی که برای این گروه این کلمه کم است, از بین رفت و ما را بسیار خوشحال کرد و این گروه تروریستی نه تنها برای منطقه بلکه برای بشریت خطرناک بود و باید از آیت الله سیستانی, رهبر معظم انقلاب, سردار سلیمانی به علت این پیروزی قدردانی کرد.

هیئت ارزیابی ستاد اقامه نماز در طول سال گذشته, 80 دستگاه اجرایی استان را در راستا انجام وظایف و تکالیف قانونی خود برای برنامه‌های اقامه نماز در سطح استان مورد ارزیابی قرار داد و 5 دستگاه اجرایی, اداره کل تجهیز و نوسازی مدارس استان, صداوسیمای گلستان, اداره کل گاز استان گلستان, دیوان محاسبات گلستان, و اداره کل بهزیستی استان گلستانبالاترین امتیاز را کسب و تجلیل و تقدیر شدند.

همچنین در سومین اجلاس استانی نماز با موضوع نماز و فضای مجازی، از 67 دستگاه اجرایی استان گلستان نیز تقدیر شد.

انتهای پیام/

R41471/P1336/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۵۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت

محمود اکرامی فر درباره برنامه «سرزمین شعر» که از شبکه چهارم سیما پخش شد، گفت: این برنامه شعر را به یک گفتمان عمومی و از یک گزاره محفلی به یک گزاره عمومی تبدیل کرد، به طوریکه شعر را در جامعه رواج داد و توانست دوباره به زندگی عمومی، گفتگو‌ها و ارتباطات کلامی مردم برگرداند.

وی افزود: موسی عصمتی یکی از شاعرانی بود که بخاطر جاذبه رسانه‌ای و شعر خوبش از او استفاده کردم و در گروه من قرار داشت. اشعار او را در صفحه مجازی ام منتشر کردم و بازخورد‌های زیادی از آن گرفتم.

این شاعر و داور برنامه تلویزیونی «سرزمین شعر» گفت: بیش از صد هزار نفر از این صفحه من بازدید کردند و شعر این شاعر حدود ۱۰ میلیون نفر بازدیدکننده داشت. خیلی‌ها برای ما نوشتند که با این شعر زندگی کردند و حتی به گریه افتادند. می‌توانم بگویم سرزمین شعر برنامه خوبی بود و می‌تواند بهتر هم شود.

برنامه «سرزمین شعر» در ادامه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر از ۲۶ اسفند پارسال در قالب مسابقه شعر به روی آنتن شبکه چهارم سیما رفت و فرصتی شد برای شنیدن اشعار جشنواره و انتخاب شاعران برتر بود. در قسمت اول این برنامه غزلی از موسی عصمتی درباره پدر و کارگران معدنعلاوه بر اینکه حضار برنامه را تحت تاثیر قرار داد، با اقبال عمومی هم همراه شد.

(پدر)

پدرم را خدا بیامرزد، مردِ سنگ و زغال و آهن بود
سال‌های دراز عمرش را، کارگر بود، اهل معدن بود

از میان زغال‌ها در کوه، عصر‌ها رو سفید برمی‌گشت
سربلند از نبرد با صخره، او که خود قله‌ای فروتن بود

پا به پای زغال‌ها می‌سوخت! سرخ می‌شد، دوباره کُک می‌شد
کوره‌ای بود شعله‌ور در خود، کوره‌ای که همیشه روشن بود

بار‌هایی که نانش آجر شد، از زمین و زمان گلایه نکرد
دردهایش، یکی دوتا که نبود! دردهایش هزار خرمن بود

از دل کوه‌های پابرجا، از درون مخوف تونل‌ها
هفت خوان را گذشت و نان آورد، پدرم که خودش تهمتن بود

پدرم مثل واگنی خسته، از سرازیر ریل خارج شد
بی خبر رفت او که چندی بود، در هوای غریب رفتن بود

مردِ دشت و پرنده و باران، مردِ آواز‌های کوهستان
پدرم را خدا بیامرزد، کارگر بود، اهل معدن بود

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • عملیات ویژه پلیس فتا علیه فروشندگان و تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست