Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان گفت: کمک‌های بسیج استان سمنان در قالب ۴۵ کامیون و ۴ تریلی به مناطق زلزله‌زده ارسال‌شده است.

مهدی کاشفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: سپاه استان سمنان در امر امدادرسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه 7 روستای منطقه سرپل ذهاب را عهده‌دار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی و یک اکیپ امدادرسان به این منطقه بیان کرد: اکیپ جمع‌آوری اطلاعات منطقه از سوی بسیج سازندگی برای کسب آمار و اطلاعات دقیقی خانوار ساکن در این روستاها اعزام شد و بر اساس آن اقدامات گروه آماد و پشتیبانی نیز در فاز عملیات اجرایی قرارگرفته است.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان بابیان اینکه پیگیری تغذیه، اقلام موردنیاز و توزیع کمک‌های مردمی بین افراد زلزله‌زده ازجمله وظایف مهم گروه آماد و پشتیبانی است خاطرنشان کرد: تاکنون کمک‌های مردمی از سوی بسیج استان سمنان در قالب 45 کامیون و 4 تریلی به این منطقه ارسال‌شده است.

وی با اشاره به استقرار دستگاه آب‌شیرین‌کن، نانوایی سیار و احداث محلی به‌عنوان آشپزخانه در این مناطق تصریح کرد: این اقدامات در زمره مهم‌ترین فعالیت‌های گروه آماد و پشتیبانی سپه استان سمنان قرار دارد.

کاشفی اذعان کرد: سپاه استان سمنان متعهد به ارائه خدمات به 7 روستای زمیر، جنان، پیر میکاییل، حسن سلیمان، شیر خوانی، الیاس احمد و الیاسی صالح مطاع در منطقه سرپل ذهاب است.

وی بابیان اینکه تاکنون تعداد قابل‌توجهی پتو و لباس گرم بین مرم توزیع‌شده است ابراز داشت: چادر، نفت، اقلام خوراکی، پلاستیک، والتر ازجمله نیازهای اساسی مردم این منطقه است که باید برای آنان ارسال شود.

معاون آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه این اقلام بین مردم زلزله‌زده یادآور شد: بالغ‌بر 12 هزار لیتر نفت برای مردم این روستاها ارسال و توزیع‌شده است.

انتهای پیام/

R41366/P1377/S6,64/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند