Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@16:43:54 GMT

این تست جالب شخصیت شناسی را از دست ندهید!

تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۱۶۶۴

این تست جالب شخصیت شناسی را از دست ندهید!

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، به این تصویر نگاه کنید. اولین حیوانی که به نظر شما در این تصویر نشان داده شده است شخصیت غالب شما را نشان می‌دهد. در این تصویر ۹ حیوان مختلف ترسیم شده است. ولی اولین حیوانی که به محض دیدن تصویر به نظر شما می‌رسد و توجه تان را جلب می‌کند مد نظر این تست است. این حیوان نشان دهنده بعضی از حالات روحی شما است که حرف های زیادی برای گرفتن دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لطفا مقاله را نخوانید. ابتدا به تصویر نگاه کنید. حیوانی که به نظرتان می‌رسد در ذهن تان بسپارید یا جایی یادداشت کنید. حالا مطلب مربوط به همان حیوان را بخوانید. جنبه های جدیدی از شخصیت شما با تست Meaww پیش روی تان قرار می‌گیرد.

 

در تصویر کدام حیوان را زودتر می‌بینید؟

 

برای شناختن بیشتر شخصیت خود امروز همراه ما باشید.

 

اسب

 

اگر با دیدن تصویر ابتدا اسب می‌بینید سخت‌کوش و هدف‌مند هستید. همه چیز و همه کس به شمااعتماد دارند. اگر در نگاه اول اسب را دیده اید به جزییات خیلی توجه دارید. توجه به نکته های اخلاقی و ریزبینی درهم آمیخته تا شما را به شخص جذابی برای همه معرفی کند.

 

مرغ

 

سرسخت و باروحیه هستید. نگرش مثبت شما را مصمم و بلندپرواز نشان می‌دهد. هر چند خیلی وقت ها اوضاع بر وفق مرادتان نیست ولی حداکثر تلاش خود را می‌کنید. این یعنی به راحتی در برابر شخصی که علیه شما است می ایستید، حتی می جنگید تا حق تان را بگیرید.

 

خرچنگ

 

درست مثل خرچنگ پوسته سختی دارید که نفوذ به درون مشکل به نظر می‌رسد. اگر کسی تلاش کند پوسته سخت شما را بشکند می بیند درون آن چه قدر روحیه لطیف و نرمی خوابیده است. ولی اگر خودتان نخواهید کسی نمی‌تواند این پوسته را بشکند و درون آن را ببیند.

 

ملخ

 

قوی و بردبار. شما ارباب خودتان هستید و از لحظات تنهایی و آرامش‌تان لذت می‌برید. اگر اهل بیرون رفتن و گردش هستید پس شکارچی خوبی هم هستید. خیلی از افرادی که ملخ را در این تصویر دیده اند اهل مراقبه، مطالعه  و هر نوع تفریحی هستند که با آرامش همراه است.

 

گرگ

 

درست مثل یک گرگ تنها در میان مردم می‌ایستید. در حالی که به نظر بی رحم و نترس به نظر می‌رسید، مثل آهن ربا همه را به سوی خودتان می‌کشانید. اطرافیان تان اطمینان دارند که امینت شان به دست شما است. مواظب باشید، وقتی در گروهی مشابه خودتان قرار بگیرید هیچ چیز نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد.

 

سگ

 

در وفاداری شما هیچ شکی نیست. وقتی موقع دفاع از دوستان تان و عزیزان تان برسد بی رحم و نترس می‌شوید. هر کاری انجام می‌دهید تا کسانی را که دوست دارید خوشحال کنید.

 

عقاب

 

درست مثل عقاب به نقطه و هدف اصلی نگاه می‌کنید. از چشم یک شکارچی ماهر هیچ چیز دور نمی‌ماند. در گروه کاری گل می‌کنید چون هر کاری به شما بدهند آن را به بهترین شکل انجام می‌دهید.

 

پروانه

 

یک شروع تازه همیشه علاقه اصلی‌تان است. درست مثل پروانه که یک شبه پوست می‌اندازد و موجود دیگری می‌شود در یک کار جدید، سبک جدید مو، یا حتی تغییر در نگرش فکری شما هم یک شبه تغییر ایجاد می‌کنید. تغییر جزء جدایی ناپذیر زندگی تان است. هر چیزی که جدید باشد طرفدارش هستید. همین زندگی را برایتان هیجان انگیز می‌کند.

 

کبوتر

 

شما بیشتر عاشقید تا جنگنده. کبوتر نماد صلح و هماهنگی است که بیان گر یک شخصیت کامل است. درگیری را دوست ندارید و بیشتر مایلید هر جا هستید همه را تشویق به صلح و دوست داشتن کنید. در تمام لحظات برای هر مشکلی راه حل صلح آمیز ارائه می‌کنید.

 

بد نیست این تست را در جمع ها و نشست های فامیلی دوستانه آزمایش کنید.

 

روزپلاس

2025

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم

به همت میراث فرهنگی استان اردبیل، اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نخستین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها عصر چهارشنبه در دانشگاه محقق اردبیل برگزار شد که در این کنفراس فعالان حوزه موزه‌ها از مناطق مختلف کشور حضور داشتند‌.

استان اردبیل به خاطر پیشینه تاریخی غنی دارای موزه‌های متعددی همچون موزه سنگ، کتابخانه تخصصی بقعه شیخ ‌صفی، مفاخر دینی، مردم‌شناسی و تاریخ طبیعی در شهر اردبیل و موزه صارم‌السلطنه شهر نمین، موزه باستان‌شناسی نیر، موزه باستان‌شناسی خلخال و موزه باستان‌شناسی مشگین‌شهر است.

در این کنفرانس  فعالان و پژوهشگران  در مورد موزه‌ها به بحث پرداخته و راهکارهای لازم را برای توسعه موزه‌ها ارائه دادند.

 

.

 

به دبیرخانه این کنفرانس حدود 120 مقاله ارسال شده که در بخش‌های مختلف بود.

حسن محمدی ادیب مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در این کنفرانس اظهار داشت: موزه چینی‌خانه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از قدیم محل نمایش هدایای امپراطوران چین بوده و آن را به عنوان موزه فرهنگی، هنری و قدیمی‌ترین موزه ایران معرفی می‌کنیم.

کاظم دبیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل نیز در این کنفرانس تصریح کرد: موزه‌ها نقش اساسی در معرفی تمدن، تاریخ و فرهنگ دارد و استان اردبیل با موزه‌های خود نقش اساسی در جذب گردشگر داشته است.

احمد محیط طباطبایی رییس کمیته ملی موزه‌های ایران با اشاره به ظرفیت‌های موزه‌های استان اردبیل گفت: اردبیل با این موزه‌ها می‌تواند نقش اساسی در جذب گردشگران داخلی و خارجی داشته باشد.

انتهای پیام/131

  

دیگر خبرها

  • (تصاویر) حضور شخصیت‌های حوزوی در منزل سید حسین خمینی
  • سایه برج ها از سر باغ گیاه شناسی کوتاه می شود
  • پایان موقت کاوش در محوطه تازه کشف‌شده در اصفهان + عکس
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم