Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گتوند چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: راه ارتباطی سه روستای محمدی،دشت بزرگ و دهلران از توابع بخش عقیلی این شهرستان در پی بارندگی شدید روز چهارشنبه و بالا آمدن آب رودخانه فصلی بر روی پل بین روستاهای رودنی و محمدی از ساعتی پیش قطع شد.
علی خدری غریبوند با اشاره به اینکه پل ارتباطی بین روستاهای رودنی،محمدی ارتباط این سه روستا با مرکز شهرستان را برقرار می کند و به دلیل پایین بودن سطح آن هرساله پس از بارندگی به زیر آب می رود، گفت: در سالهای اخیر این پل بازسازی شد ، ولی بدلیل سطح پایین پل و بالا آمدن آب از رودخانه فصلی به زیر آب رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اعلام شهروندان">آماده باش ستاد بحران شهرستان گتوند و آمادگی اکیپ های خدمات رسان برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی از شهروندان و روستائیان به ویژه دامداران و کشاورزان خواست با توجه به تداوم ناپایداری جوی از نزدیک شدن به رودخانه ها،مسیل ها،پل ها و نقاط حادثه خیزخودداری کنند.
بخشدار عقیلی گتوند نیز درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به خسارت های بارندگی امروز گفت: سه باب خانه در روستای محمدی دچار آبگرفتگی شدند و به محل نگهداری دام آنها خسارت وارد شد.
مجید حسنی همچنین افزود: بیش از 100هکتار از زمین های کشاورزی اطراف روستاهای دشت بزرگ ، محمدی و دهلران عقیلی نیز به زیر آب رفته است.
وی با بیان اینکه بخشداری و نیروهای امدادی در محل حضور دارند و وضعیت روستاها و نقاط حادثه خیز تحت کنترل است، گفت: میزان خسارت هنوز مشخص نیست و در حال بررسی است.
به گزارش ایرنا روستاهای محمدی،دشت بزرگ و دهلران بیش از 2هزار و 700نفر جمعیت دارند.
همچنین بارش تگرگ ساعت 21:40 دقیقه چهارشنبه شب در روستاهای سله چین و چغامله از توابع بخش مرکزی شهرستان گتوند مردم این روستاها را غافلگیر کرد.
بارندگی شدید روز چهارشنبه مناطق مختلفی از استان خوزستان را فرا گرفت.
سجاد شاه حیدر رییس اداره هواشناسی گتوند میزان بارندگی تا ساعت 15:30 روز چهارشنبه در این شهرستان را 30.4 میلیمتر عنوان کرد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر گتوند ، صالح شهر ، ترکالکی ، سماله ، جنت مکان و نیز 45 روستا می باشد.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار:محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار

محمد محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اتمام عملیات لوله‌گذاری شبکه توزیع آب این روستا به طول ۷ کیلومتر، نصب انشعابات آب روستا آغاز شد که ظرف چند روز آینده به اتمام می‌رسد.

وی افزود: این پروژه از محل پروژه‌های جهاد آبرسانی، با همکاری آبفای استان و با استفاده از ظرفیت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی سپاه استان در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تصریح کرد: همزمان با این اقدامات خط انتقالی به طول ۵ کیلومتر برای انتقال آب از مخزن به روستا شروع که به علت وجود معارض در مسیر کار متوقف شد.

محمدی یادآور شد: با اتمام نصب انشعابات، شبکه آب روستا به خط انتقال قدیمی وصل می‌شود که امیدوارم با رایزنی‌های صورت گرفته مشکل معارضین هم مرتفع گردد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات فوق ۳۰۰ خانوار با جمعتی بالغ بر ۱۴۰۰ نفر از اهالی روستای سرپله شهرستان آبدانان از نعمت آب شرب پایدار، سالم و بهداشتی بهره مند می‌گردند.

محمدی در پایان با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های آبرسانی به‌ویژه در روستاها و مناطق محروم، خاطرنشان ساخت: با روی کار آمدن دولت کار و فعالیت و توجه ویژه به تامین آب شرب پایدار برای روستاها و شهرهای دچار تنش آبی، آبفای استان در تلاش است با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، آب شرب سالم و پایدار تامین و در دسترس مردم قرار گیرد.

کد خبر 6089478

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • تأمین آب آشامیدنی پایدار برای روستای «سرپله» آبدانان
  • رفع تصرف ۲۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی در گتوند
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • بارندگی شدید در زارچ با ثبت کمترین خسارت