Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی: صلح (سازش) بین اسرائیل و کشورهای عربی در نهایت اتفاق خواهد افتاد زیرا چیزهای زیادی روی می دهند که زیر پوسته قرار دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه همکاری پرثمر با برخی کشورهای عربی را ستود.
به گزارش  وی در سخنانی در چهل و چهارمین سالگرد مرگ دیوید بن گوریون موسس رژیم اشغالگر صهیونیستی گفت: همکاری پرثمر ما با کشورهای عربی معمولا محرمانه است اما امیدوارم روابط ما همچنان در مسیر پختگی، به پیش رود و بتوانیم از این طریق، حلقه صلح (سازش) را وسیع تر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانیاهو تاکید کرد صلح (سازش) بین اسرائیل و کشورهای عربی در نهایت اتفاق خواهد افتاد زیرا چیزهای زیادی روی می دهند که زیر پوسته قرار دارند.
مقامات صهیونیست بارها اعلام کرده اند نگرانی های مشترکی با برخی کشورهای مرتجع عربی برای مقابله با محور مقاومت دارند. هفته گذشته نیز گادی ایزنکوت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای نادر با یک نشریه وابسته به رژیم سعودی  گفت اسرائیل آماده همکاری با عربستان سعودی برای مقابله با طرح های (ضد تروریستی و ضد اشغالگری) ایران در منطقه است.
خبرگزاری فرانسه نوشت: این سخنان گمانه زنی ها را مبنی بر اینکه دو رژیم متحد آمریکا در منطقه که با هم روابط دیپلماتیک ندارند، به نوعی توافق برای مقابله با ایران و جنبش حزب الله لبنان دسته یافته‌اند، تقویت کرده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۴۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • طرح بلینکن برای احیای ناتوی عربی
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • بعید است دفاعیات نتانیاهو به جلوگیری از حکم دیوان لاهه کمک کند | پیامدهای حکم لاهه برای نتانیاهو
  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • رسانه‌های عبری: السنوار قهرمان کشورهای عربی و اسلامی شده است
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد