Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید ناصر موسوی‌لارگانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: همانطور که در روزهای اول انقلاب اسلامی، دشمنان تصمیم گرفتند با جنگ نابرابر و ظالمانه ایران اسلامی را تحت فشار قرار بدهند و جنگ 8 ساله را به راه انداختند؛ امروز نیز درصدد هستند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند.

وی افزود: ایران اسلامی دست خالی و طرف مقابل تا بن دندان مسلح بود و تمام امکانات قدرت‌های جهان پشت سر او قرار داشتند، اما با شکست مفتضحانه روبه‌رو شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعد از این شکست، چندین سال برنامه‌ریزی کردند و گروهک تکفیری داعش را تربیت و آن‌ها را از نظر مالی تغذیه کردند تا با انقلاب ما مبارزه کند؛ شاید در ظاهر در عراق و سوریه مستقر بودند و در کشور ما جز حرکت مذبوحانه که در مجلس و حرم مطهر داشتند حرکت دیگری نداشتند، اما اصل هدف آنها در منطقه، ایران بود.

موسوی‌لارگانی تصریح کرد: با پای‌مردی و جوانمردی ملت عراق، سوریه و نیروهای مردمی این دو کشور و جوانمردان سپاه و بسیج در رأس آنها سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با فرماندهی 2 جبهه در عراق و سوریه آنها را با شکست مفتضحانه بدرقه کردند.

وی عنوان کرد: داعشی‌ها جنایتی که مرتکب شدند را از حد گذراندند و جنایت آن‌ها در طول تاریخ جزء بی‌نظیرها بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بالاخره همه این عزیزان دست به دست هم دادند و پایمردی کردند و الحمدلله وعده‌ای که حاج قاسم سلیمانی داده بود که تا چند ماه دیگر این‌ها در منطقه ریشه‌کن خواهند شد، نابود شدند و حال کشورهایی مثل پاکستان و افغانستان باید هوشیاری خودشان را بیشتر کنند، چراکه احتمال اینکه این گروهک در مناطق دیگر اعلام حضور کند، وجود دارد.

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: این گروهک اگر به کشور دیگری برود قطعاً علیه مردم ظلم خواهد کرد و باید مواظب باشند اجازه ورود این جنایتکاران را ندهند و قطعاً اگر پایمردی ملت عراق و سوریه و حضور مستشاری ایران در جای دیگر هم باشد این‌ها ریشه‌کن خواهند شد.

وی بیان کرد: قطعاً این‌ها از جنایت‌ها و مبارزات با نظام جمهوری اسلامی دست برنخواهند داشت، چراکه رئیس جمهور دیوانه آمریکا رسماً اعلام کرده هدف ما براندازی نظام جمهوری اسلامی است که البته این برنامه دولت فعلی نیست، بلکه برنامه دولت‌های دیگر آمریکا همین بوده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دقت کنیم در سال‌های گذشته از اول انقلاب اسلامی تاکنون شاید بودجه سنگینی را آمریکا برای مبارزه با ایران مصوب می‌کند و حال احتمالاً با حمایت از گروهک تکفیری داعش در نقطه دیگری بخواهند جنایت خودشان را ادامه بدهند.

موسوی لارگانی تأکید کرد: دشمنان ایران بدانند امروز که قدرت موشکی ایران بدن صهیونیست‌ها و استکبار را به لرزه درآورده، اگر روزی رژیم صهیونیستی خریت کند و موشکی را به طرف ایران پرتاب کند هنوز گرد و خاک آن فروکش نکرده، تل‌آویو با خاک یکسان خواهد شد و ایران این را در حمله مذبوحانه داعش به مجلس و حرم امام خمینی(ره) نشان داد و قطعاً این به وقوع خواهد پیوست و رژیم آل‌سعود هم در امان نخواهد بود.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۷۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است

ماموستا امجد محمودی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با محکوم کردن سرکوب دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و کشتار مردم غزه اظهار داشت: خیزش دانشجویان در شهرهای مختلف آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از دفاع به حق ملت مقتدر اما مظلوم فلسطین به ویژه مردم غزه نشان از آزادی خواهی قشر تحصیلکرده آنان است.

وی گفت: سوال اینجاست چرا مدعیان حقوق بشر که امروز دم از آزادی بیان و آزادی عقیده دارند از این خیزش جوانان تحصیلکرده دانشگاهی می ترسند و واهمه دارند؟ در حالی که آن ملت‌ها مالیات پرداخت می کنند و در مقابل سردمداران استکبار آن را دو دستی تقدیم رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل می کنند که با جان و ناموس ملتی که از حقوق به حق خود دفاع می کنند با انواع تجهیزات نظامی آنان را به خاک و خون کشیده و شهر غزه را با خاک یکسان کرده است.

امام جمعه موقت شهرستان مریوان در ادامه بیان داشت: شکی نیست که وعده آزادی ملت فلسطین از دست غاصبان و ارباب و حامیان غرب در آینده نزدیک با توفیقات الهی و با وجود نیروهای جوان مقاومت حماس از چنگ این رژیم غاصب و کودک کش خارج خواهد شد و بدست امت اسلامی خواهد افتاد و طبق آیه ی شریفه  ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم؛ و این در حالی است که امت اسلامی و حکام اسلامی باید در مقابل قدس شریف احساس مسئولیت داشته باشند و از حمایت های همه جانبه مردم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نکنند چون مسلمانان به منزله و مثابه یک پیکرند.

ماموستا محمودی تاکید کرد: اگر در هر جایی ضعیفی باشد باید با تمام توان خود برای تقویت آن ضعف ها و کاستی ها همت کرد و تمام آحاد مردم مسلمان از هر قبیله، زبان و مذهبی که باشند وارد میدان شوند تا در آینده نزدیک شاهد آزادی قدس شريف باشیم انشالله.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • تل‌آویو به شکست سامانه‌های آمریکا دربرابر موشک ایرانی اعتراف کرد
  • اعتراف تل‌آویو به شکست پاتریوت آمریکا در برابر موشک ایرانی
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین نشانه آزادی خواهی آنان است
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • تل‌آویو سست تر از خانه عنکبوت/ رژیم صهیونیستی چطور منزوی شد؟