Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رسول جمشیدی در خطبه های نمازجمعه این هفته چایپاره افزود: دشمن خصومت خود را از هر طرف تشدید کرده تا مقاومت برخاسته از تفکر انقلابی و اسلامی را در منطقه نابود کند اما جوانان و مردان مؤمن با دفع غده سرطانی تکفیری داعش، دشمنان را به زانو در آوردند و مفهوم روحیه بسیجی ما می‌توانیم را بار دیگر برای همه اثبات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: سازمان مقاومت بسیج به عنوان یک مجموعه کارآمد، نمادی از بسیج عمومی مردمی است که وظایف حساس و مهمی برعهده دارد.
وی ادامه داد: سرانجام وعده فرمانده نیروی قدس مبنی نابودی داعش محقق شد و با مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت آخرین قرارگاه تحت سیطره این جنایت‌کاران منهدم شد تا بار دیگر همانند دوران جنگ تحمیلی قدرت نیروهای بسیج به نمایش گذاشته شود.
امام جمعه چایپاره با اشاره به اینکه یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت کشور است، اظهار کرد: شرکت پرشور در جنگ تحمیلی، نمونه برجسته ای از حضور موفق بسیج در صحنه امنیت ملی بوده است و اکنون نیز نیروهای بسیجی خود را در برابر تهاجم دشمنان خارجی و توطئه های داخلی آماده می سازند.
وی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نشانه درست نبودن ادعای غربی ها شد، بیان کرد: با توجه به تبلیغات گسترده دشمنان مبنی بر بی‌اعتمادی مردم به نظام و نهادهای مسئول در جمهوری اسلامی ایران، وقوع زلزله کرمانشاه خلاف این مطلب را ثابت کرد و دیدیم که مردم کشور با اتحاد برای تامین نیازها و حل مشکلات مردم این مناطق اقدام کردند.
وی ادامه داد: کمک های مردمی برای نجات حادثه دیدگان نشان داد که روحیه همکاری و همدلی و اعتماد به نظام در بین مردم بیش از پیش وجود دارد.
به گزارش ایرنا چایپاره یکی از شهرستان های شمالی آذربایجان غربی است و با مساحتی حدود 940 کیلومتر مربع در شمال شهرستان خوی قرار دارد و حدود 28 هزار نفر جمعیت شهری را در خود جای داده است.
8135 / 2093 **خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران گفت: هدف آمریکا و دنیای صهیونیست، تک قطبی شدن جهان است تا دنیا را تحت سیطره خود قرار دهد.
سردار ابراهیم پور با تأکید بر ضرورت آگاه سازی خانواد‌ها به خصوص نسل کنونی جامعه افزود: اکنون تمام شبکه‌های جهان، تحت سیطره آمریکا و صهیونیست است و محور خانواده را نشانه گرفتند و محتوای سریال‌های آنها، حرام خوری است که متأسفانه بعضی سریال‌های ما هم، این فساد را عادی سازی می‌کنند.
مسئول ستاد قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن با ترور ۱۷ هزار شهید و ۸ سال جنگ تحمیلی با مشارکت ۲۶ کشور نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند به همین دلیل اقدامات دیگری، چون تحریم اقتصادی، فزهنگی و سیاسی با اهداف براندازی نظام پیش گرفتند.
سردار براهیم پور با اشاره به اینکه سردار سلیمانی تفکر مقاومت را در جهان ترویج کرد، افزود: انقلاب اسلامی نه سلطه پذیر و نه سلطه گربود و اکنون تفکر مقاومت فراگیر شده و نتیجه این تفکر شورش بیش از ۳۴۰ دانشگاه علیه یهود به خاطر نسل کشی در غزه شورش کردند.

دیگر خبرها

  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • افشای کینه شاه از قم
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند