Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:55:31 GMT

شکست «داعش» مایه تحقیر آمریکا و عزت مسلمانان بود

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۷۹۵۶۷

شکست «داعش» مایه تحقیر آمریکا و عزت مسلمانان بود

قزوین- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین گفت: شکست داعش تحقق وعده الهی، تحقیر استکبار، آمریکا و صهیونیسم بود و موجب عزت و عظمت دوباره اسلام و مسلمین در جهان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه که با حضور نمازگزاران مومن در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: اگر زندگی انسانها بر اساس مزدوری، جنایت و ظلم و ستم شکل بگیرد سرنوشتی چون داعش خواهد داشت و خفت و ضلالت تنها نصیب آن خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اگر زندگی بر اساس تقوی و ایمان باشد به سعادت منجر خواهد شد و هر مسیری که به کفر و تباهی باشد سرانجام شومی خواهد داشت.

نابودی داعش، لطف الهی بود

خطیب جمعه قزوین با اشاره به نابودی داعش در سرزمینهای اسلامی تصریح کرد: داعش به عنوان فرزند استکبار تلاش کرد با جنایتهای بی سابقه که در تاریخ هم نظیر ندارد با تمدن و بشریت درافتد اما ورافتاد.

وی گفت: امروز آمریکا و هم پیمانان جنایتکارش اعتراف کرده اند که در نقشه ای که برای ایران اسلامی و برخی کشورها کشیده بودند با شکست مفتضحانه روبرو شده است.

عابدینی اظهارداشت:استکبار با داعش چند هدف عمده را دنبال می کرد ومی خواست اطراف ایران اسلامی را پراز آشوب و جنگ کرده و مرکز فرماندهی مسلمانان را نابود کند اما به لطف الهی و هدایت مقام معظم رهبری و وجود فرماندهان رشیدی چون سردار سلیمانی عزیز و شهدای مدافع حرم و بسیجیان و سپاهیانی غیور امروز نه تنها داعش شکست خورده بلکه نیروهای مسلح ما در مرز اسرائیل دشمن صهیونیستی را نشانه گرفته اند.

امام جمعه قزوین یادآورشد: ایران هراسی و شیعه هراسی از دیگر اهداف دشمنان در زایش داعش بود اما خداوند کمک کرد و این توطئه نیز خنثی شد و جهانیان دیدند که تنها ایران است که به فریاد انسانهای مظلوم می رسد و انشاء الله در آبادانی و عمران کشورهای اسلامی هم مشارکت خواهد کرد تا نیت های انسانی خود را نشان دهد.

چهره مصلح و مهربان ایران به جهانیان نشان داده شد

خطیب جمعه قزوین بیان کرد: استکبار می خواست بین شیعه و سنی هم اختلاف ایجاد کند اما با درایت رهبری این دسیسه هم نتیجه نداد و امروز ایران اسلامی به عنوان چهره ای مصلح، مهربان و ناجی مظلومان شناخته شده است.

وی اظهارداشت: یکی دیگر از اهداف ایجاد داعش منزوی کردن ایران بود اما به لطف الهی امروز کشورهای اسلامی از ایران اسلامی الگو گرفته ند و با تشکیل نیروهایی مانند بسیج ضمن دفاع از حریم خود به تقویت خود اقدام کرده اند و شکل گیری بسیج در سوریه و عراق و لبنان نمونه بارز این الگوبرداری است.

آیت الله عابدینی اضافه کرد: همانگونه که امام فرمودند امیدواریم پس از داعش شاهد نابودی غده سرطانی منطقه یعنی اسرائیل باشیم تا مردم مظلوم جهان از شر جنایتکاران رها شوند.

بسیجی واقعی دارای ایمان و تقوی و بصیرت است

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه با تبریک سالروز تشکیل بسیج گفت: بسیجی یعنی انسانهای مومن، اهل تقوی، بصیرت، شجاع و ولایتمدار همچون شهید حججی و انتظار داریم بسیجیان عزیز همچنان در مسیر صیانت از ارزشها تلاش کنند و با داشتن اخلاق حسنه و اخلاق دینی الگوی دیگران باشند.

خطیب جمعه قزوین همچنین درخطبه های نماز ضمن تسلیت جان باختن تعداد زیادی از هموطنان در زلزله کرمانشاه گفت: با حضور همه اقشار مختلف مردم، مسئولان و دولت شاهد کاهش مشکلات مردم هستیم و امیدواریم با اسکان موقت و دائم زلزله زدگان بخشی از آلام مردم زلزله زده تسکین یابد.

آیت الله عابدینی در ادامه بیان کرد: شیعیان واقعی کسانی هستند که هم خود با انتخاب دینی اصیل نجات یافته اند و هم برای نجات دیگران از شر کفر و ستم و ظلم تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی بر اساس آموزه های دینی هرگز نمی تواند اگر صدای کمک خواهی انسانهای دیگر را شنید بی تفاوت باشد به همین دلیل وقتی در کشورهای دیگر جنایتی می شود و از ما کمک می خواهند با همه وجود همراهی می کنیم.

عابدینی اظهارداشت: امروز مردم سوریه، عراق، لبنان، غزه، یمن و بحرین از اینکه ایران اسلامی به فریاد آنها رسیده و نجاتشان داده است سپاسگزار هستند و ما از این پس نیز در هرجا که صدای مظلومیتی بلند شود برای کمک رسانی آماده ایم.

  

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌