Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه اگر امروز داعش به ذلت افتاد است به برکت خون شهداست، گفت: داعش اشتباه استراتژیکی غرب در منطقه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زیتون خبر، سردار اصغر شکراللهی در مراسم یادواره ۶۱ شهید والامقام منطقه امامزاده هاشم(ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: در فضای مجازی عنوان می کنند در دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم غالب اینها بر اساس احساس رفته اند در حالی که غالب بسیجیان حاضر در جبهه ها هدف داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه، مجلس شهدا مجلس حسرت است، ادامه داد: این حسرت به این معنا است که ای شهدا کاش ما نیز به مقامی مثل شما دست می یافتیم.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، مجلس شهدا را مجلس اتمام حجت دانست و گفت: شهدا بارفتنشان تکلیف خود را ادا کردند و در جایگاه بلند مرتبه ای قرار گرفتند، لذا ما باید بدانیم شهدا در وصیت نامه هایشان با ما چگونه اتمام حجت کرده اند.

سردار شکراللهی با بیان این مطلب افزود: اکثریت شهدا در وصیت نامه های خود نوشته اند که ما رفته ایم شما باید این مسیر را تداوم ببخشید.

وی با بیان اینکه استمرار و ادامه راه شهدا در جامعه همچنان جریان دارد و دروازه شهادت همچنان باز است، بیان داشت: آخرین شهدای مدافع حرم گیلان شهید نظری و شهید نوری پیرترین و جوانترین شهدای مدافع حرم استان گیلان را تشکیل می دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه مجلس شهدا مجلس احساس غربت است، اظهار کرد: اگر به وصایای شهدا عمل نکنیم در غربت می مانند.

سردار شکراللهی ادامه داد: باید در عمل به اثبات برسانیم که ادامه دهنده راه شهدا که همان راه امام حسین(ع) است، هستیم و تنها به عزداری و گریه بر امام حسین(ع) نیست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: مدافعین حرم از ایران بپا می خیزند دوهزار کیلومتر دورتر از مرزها از دین خدا دفاع می کنند اما عده ای که در مسیولیت هم نشسته اند و  دم از روشن فکری می زنند و در ایران امنیت دارند به این اقدام خرده می گیرنده و واکنش نشان می دهند.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، تاکید کرد: برخی از آقایان روشنفکر کشور باید بدانند که اگر شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس نبودند امروز نمی تواستند با امنیت به کار خود ادامه دهند.

سردار شکراللهی، تصریح نمود: امروز ایالات متحده آمریکا به خلیج فارس آمده است، آقایان روشن فکر و غرب زده نمی گویند آمریکا درخلیج فارس چه می کند اما وقتی از هویت اسلامی دفاع می  کنیم تا به حرم آل الله جسارت نکنند می گویند شما در سوریه و عراق چه می کنید.

وی ادامه داد: فرماندهان داعش می گفتند سوریه و عراق مقدمه ای است که ایران را به اشغال خواهیم کرد، اما امروز به یمن خون شهدای مدافع حرم داعش به ذلت رسید.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه، با بیان اینکه اگر امروز داعش به ذلت افتاد است به برکت خون شهداست، بیان داشت: داعش اشتباه استراتژیکی غرب در منطقه بود.

سردار شکراللهی بیان داشت: امروز روز پیروزی نبرد جبهه حق علیه باطل است، داعش حکومت از بین رفته است اما امکان دارد تفکر داعشی ریشه بدواند لذا همچنان باید در صحنه بود و مقاومت کرد.

انتهای پیام

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آغاز مراسم تشییع شهدای تازه تفحص شده در اصفهان/ هیئتی به وسعت خیابان‌های شهر به راه افتاد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر