Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@14:28:47 GMT

یادواره سرداران و 232 شهید دشتی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۱۱۹۲

یادواره سرداران و 232 شهید دشتی برگزار شد

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه در آیین یادواره 232 شهید شهرستان دشتی در جایگاه نماز جمعه امام خامنه ای خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین شیوه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت است.
سردار رسول سنایی راد افزود:پیروزی جبهه مقاومت درسوریه و عراق و شکست داعش پیروزی اسلام راستین بر تکفیر و اسلام انحرافی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآورشد: پیروزی در عراق و سوریه بدست نیروهای مردمی و بسیج عمومی جوانان مسلمان و انقلابی بدست آمده است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این پیروزی بزرگ توسط مسلمان ها و به فرماندهی سردار بزرگ سپاه اسلام سردار قاسم سلیمانی و با بیرق اسلام بدست آمد.
سردار سنایی راد گفت: شکست داعش شکست امریکا ، عربستان و سایر حامیان مالی این گروه افراطی درمنطقه است.
پدر شهید محسن ححجی نیر در این مراسم گفت:امروز جوانان پیرو واقعی اسلام و ولایت فقیه هستند و شهید محسن حججی نیز یکی از همین جوانان بود.
محمد رضا حججی افزود: جوانان برومند ایران اسلامی نخواهند گذاشت پرچم اسلام به زمین گذاشته شود و برگزاری این یادواره شهدا وحضور پرشور جوانان در این مراسم نشان از بیداری آنان دارد.
وی افزود: توصیه من به عنوان پدر شهید مدافع حرم به جوانان این است که همواره در خط ولایت و امامت باشند و امام حسین را به عنوان بزرگترین الگوی خود برای مبارزه با ظلم و ستم قرار دهند.
درادامه مراسم حاج صادق اهنگران به مداحی پرداخت.
در پایان مراسم توسط فرماندار، امام جمعه و مسئولان و خانواده های شهدا از خانواده شهید محسن حججی تجلیل شد.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/ 6045**خبرنگار: علی اشکو** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۱۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سرلشکر «محمدرضا زاهدی» و شهدای حادثه کنسولگری ایران در سوریه صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این مراسم، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار ایرج مسجدی مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار سیدقاسم قریشی جانشین رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و جمعی از فرماندهان لشکری و کشوری حضور داشتند.

کد خبر 6099042 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در دشت ذهاب
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره‌ شهید شیرودی در یادمان این شهید
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان