Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@11:35:58 GMT

امروز شعار ما می‌توانیم فراگیر شده است

تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۷۸۲۰۱۶

امروز شعار ما می‌توانیم فراگیر شده است

امام جمعه موقت کاشان گفت: امروز شعار ما می‌توانیم فراگیر شد که شعار انسان‌های شجاع، انقلابی و با بصیرت است و شعار ما نمی‌توانیم شعار انسان‌های ترسو و خود باخته در مقابل غرب است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام محمدرضا اسلامی تبار امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان اظهار داشت: پیروزی جبهه مقاومت را به ملت ایران تبریک می‌گویم و ما باید برای این پیروزی خدا را شاکر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به این که ملت ایران باید توجه داشته باشد که چه خطر بزرگی از این مملکت دور شد افزود: داعش در برخورد با مردم عراق و سوریه و قومیت‌ها و ادیان مختلف فجایع زیادی به بار آورد در حالی که هدف اصلی جمهوری اسلامی بود اگر در سوریه و عراق با آن مبارزه نمی‌کردیم باید پشت مرزهای خودمان با آنان مبارزه می‌کردیم.

اسلامی تبار گفت: هدف از ایجاد داعش حمله به مرز ایران و ضربه زدن به کشور و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل و صهیونیست‌ها بود.

وی بیان کرد: ملت ایران باید قدردان مقام معظم رهبری باشد رهبر انقلاب با حکمت و دور اندیشی توطئه را خوب تحلیل کرد و با صلابت در مقابل آن ایستاد و چشم توطئه را از حدقه در آورد، داعش قسمت‌های بیشتر عراق و سوریه را تصرف کرده بود و تا تصرف کامل دو کشور پیش می‌رفت.

اسلامی تبار اذعان داشت: مقام معظم رهبری بهترین نمونه آیه، اشداء علی الکفار رحما بینهم است، در حالی که فریاد بر سر دشمن می‌زند از طرف دیگر به مناطق زلزله‌زده سر می‌زند و دلسوزی هموطنان می‌کند و با عبا و عمامه خاک آلود بین آنها رفت و آمد می‌کند.

امام جمعه موقت کاشان ضمن تشکر از سردار سرفراز و سربلند ایران اسلامی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی افتخار ملت ایران و سپاه پاسداران است، سرداری که کشورهای قدرتمند دنیا نمی‌توانند مثل او را داشته باشند و مملکت اسلامی است که می‌تواند چنین فرزندانی داشته باشد و چنین سربازانی را تحویل جامعه دهد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم نامی را برای او انتخاب کنیم، باید بگوئیم سردار سلیمانی مالک اشتر زمان است که مانند مالک اشتر در زمان حضرت علی ابن ابیطالب این نقش را ایفا کرد.

اسلامی تبار اظهار داشت: امروز شعار ما می‌توانیم فراگیر شد که شعار انسان‌های شجاع، انقلابی و با بصیرت است و شعار ما نمی‌توانیم شعار انسان‌های ترسو و خود باخته در مقابل غرب است این شعار باعث شد دشمنان ما به بیابان‌ها متواری شوند.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، میثم عرب‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان در ضیافت استادان این دانشگاه که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم و استاد برگزار شد، گفت: تردیدی نیست که در زمان حاضر استادان دانشگاه‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد در حال حاضر بیش از ۴۰۰ استاد هیئت علمی و حق‌التدریس و دستیار آموزشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان همکاری شایسته دارند که این موجب مباهات ماست و به خوبی به نقشه ارزنده استادان واقف هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان عنوان کرد: این دانشگاه با قدمتی ۴۰ ساله تاکنون بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموخته متعهد و متخصص را به جامعه معرفی کرده که هرکدام از آنها به نوعی وفقیت‌های چشمگیری را رقم زدند.

عرب‌زاده متذکر شد: امسال برنامه‌های بسیار متنوع علمی، فرهنگی و آموزشی را در دستورکار داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • ایران آمادگی بورس تحصیلی دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا را دارد
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان با شعار «دهان دریچه سلامت» از امروز
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها