Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مسئول گروه جهادی امام علی(ع)، به بیان روایتی جدید از خدمات این گروه جهادی به زلزله‌زدگان روستایی در استان کرمانشاه پرداخت و خدمات این گروه به مردم محروم این مناطق را بیان کرد.

اصغر مومیوند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن ابراز همدردی با بازماندگان حادثه دلخراش زلزله استان کرمانشاه، ابراز داشت: کمک به هموطنان و همنوعان یک ارزش است و شکرگزاریم که در کشور ما همه در برابر این حادثه  بسیج شدند و به یاری برادران خود شتافتند و به دنیا نشان دادند که کمک رسانی در بین ملت ایران یک فرهنگ عمومی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همان ساعات اولیه اعلام زلزله در غرب کشور، بنده از طرف ستاد فرماندهی سپاه تهران مسئول جمع آوری کمک های مردم شدم.

استقرار در روستای کوئیک و آغاز ساخت و ساز در این روستا

مومیوند خاطر نشان کرد: نیروهای خود را از ۳ نقطه از تهران جهت جمع آوری کمک متمرکز و بر اساس احساس مسئولیت فراخوان کردیم و اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز آسیب دیدگان زلزله کردیم.

مسئول گروه جهادی امام علی(ع) تهران با بیان اینکه به علت برودت هوا چادر برای اسکان مردم زلزله زده مناسب نیست، یادآور شد: در حال حاضر با گروه جهادی امام علی(ع) جهت بررسی مجموعه روستاهای کوئیک برای آغاز ساخت و ساز در این منطقه مستقر شدیم.

حضور حدود ۳۰۰ گروه جهادی بسیج سازندگی سپاه در روستاهای زلزله زده کرمانشاه

وی با بیان اینکه عرصه فعالیت در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه برای گروه‌های جهادی مشخص شده است گفت: حدود ۳۰۰ گروه جهادی از طرف بسیج سازندگی سپاه تهران به این مناطق اعزام شده اند.

این مسئول گروه جهادی با اعلام ساخت ۵۵۰ واحد برای خانوارهای زلزله زده توسط این گروه جهادی، بیان داشت:  تا پایان ساخت و ساز و مهیا کردن اسکان دائم برای زلزله زدگان در این منطقه حضور مستمر خواهیم داشت.

ارسال ۱۰۰ تا ۲۰۰ کانکس در روز برای اسکان موقت مردم روستاهای زلزله زده

مومیوند اظهار داشت: در حال حاضر از طرف سپاه تهران روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ کانکس به مناطق زلزله زده ارسال می شود تا مردم آسیب دیده تا زمان ساخت خانه هایشان در این کانکس ها مستقر شوند.

به گفته مومیوند گروه جهادی امام علی (ع) که به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شده اند متشکل از ۳۵۰ نفر نیروی بسیجی است.

وی در پایان از یکی از رزمندگان دفاع مقدس بنام سعید رحمت آبادی که  در جمع آوری کمک های مردمی  و انتقال آن به روستاهای زلزله زده این گروه را یاری کرده بود، تقدیر و تشکر کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۸۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور

حسن شاه‌حسینی معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان گفت: شرکت ۵۰ گروه جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان در طرح عهد خدمت نوروز موجب شد تا استان خوزستان از نظر تعداد گروه‌های شرکت کننده مقام نخست را در سطح کشور کسب کند.

او می‌گوید: طرح عهد خدمت با هدف آبادانی و رسیدگی به مناطق کم برخوردار کشور با حضور ۱۷ هزار دانشجوی جهادگر برگزار شد.

معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی خوزستان ادامه داد: در استان خوزستان ۵۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی در مناطق محروم نقش آفرینی کردند که در کشور مقام اول را کسب کردند.
وی افزود: در این گروه‌های جهادی، هزار و ۱۹۲ دانشجوی بسیجی از استان خوزستان حضور داشتند که از نظر تعداد دانشجو پس از استان تهران رتبه دوم را نیز در سطح کشور کسب کردند.

حسن شاه حسینی با بیان اینکه خدمت رسانی گروه‌های جهادی خوزستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، بهداشتی درمانی، فرهنگی و تربیتی و مشاوره و روانشناسی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی صورت گرفته است اضافه کرد: توزیع بسته‌های معیشتی، پخت غذای گرم، توزیع نان، لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک از دیگر خدمات این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار استان بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به هدفی نظامی، اینبار در جولان اشغالی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • ۲۲۰۰ گروه جهادی در کرمانشاه فعال هستند
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی