Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، گفت: سپاه اصفهان با اخلاص و برای انجام وظیفه انقلابی که در قبال مردم دارد وارد میدان شد و کارهای شایسته ای را در روستاها انجام داده و می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار نعمان غلامی، در گفتگو با خبرنگار اعزامی صدای سلامت، به کرمانشاه، اظهار کرد: زلزله کرمانشاه در مناطق مختلف روستایی و شهری رخ داد و اولین نهادی که برای امداد رسانی وارد عمل شد و کار انقلابی انجام داد، سپاه پاسداران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج سازندگی، ادامه داد: بسیج، هوافضا و نیروی زمینی، در اوایل زلزله وارد کار شدند و روند خدمت رسانی به مردم را شروع کردند.

وی افزود: سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه هم به مناطق زلزله زده آمد و دستور تشکیل قرارگاهی با فرماندهی سردار علی فضلی صادر و بر همان اساس مأموریت ها به سپاه های استانی واگذار شد.

سردار غلامی تصریح کرد: استان ها بسیار انقلابی، جهادی و سریع کار را شروع کردند و حداکثر تا دو روز در مناطقی که به آن ها سپرده شد مستقر شدند.

این مسئول نظامی، خاطر نشان کرد: ورود سپاه های استانی با این سرعت در منطقه و تجمیع توان و ظرفیت های ملّی در کرمانشاه به این صورت یک اقدام جدید و تأثیرگذاری در مدیریت بحران بود؛ چرا که اقدامات سپاه در روستاها باعث شد تا نابسامانی سامان پیدا کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور همچنین گفت: مردم ضمن رضایت کامل از اقدامات سپاه، به آرامش نسبی رسیدند و در حقیقت یک متولّی برای پاسخگویی به وضعیت موجود پیدا کردند.

سردار غلامی در ادامه خاطر نشان کرد: سپاه در روستاها تک تک چادرها را سرکشی و نیازهای آن ها را گردآوری کرد که این هم تجربه بی نظیری در مدیریت بحران بود.

وی ادامه داد: سپاه های استانی خود اتکاء هستند و نیازمندی ها را از استان خودشان تأمین می کنند تا سپاه استان کرمانشاه به کارهای زیربنایی و مهم تری بپردازد.

غلامی افزود: ابتکار و خلاقیت ها از سراسر کشور به کرمانشاه کشیده شد و این کار باعث شد تا خروجی های مطلوبی در روستاها داشته باشیم و اکنون وضعیت رو به بهبود است.

رئیس بسیج سازندگی سازمان بسیج مستضعفین، با اشاره به رسیدگی سپاه استان اصفهان به مردم روستانشین مناطق زلزله زده هم، گفت: فرمانده سپاه و مسئول بسیج سازندگی اصفهان از نخستین مسئولانی بودند که در منطقه تحت پوشش خود حاضر شدند و شرایط را به دقت بررسی و ظرفیت های خوبی را وارد روستاها کردند.

سردار غلامی تصریح کرد: سپاه اصفهان با اخلاص و برای انجام وظیفه انقلابی که در قبال مردم دارد وارد میدان شد و اقدامات شایسته ای را در روستاها انجام می دهد.

وی همچنین از مردم شهید پرور اصفهان که در تمامی صحنه های انقلابی و جهادی در میدان هستند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۸۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت