Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه صهیونیستی هاآرتص، «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل در خصوص افزایش تنش ها میان رژیم صهیونیستی و حزب الله هشدار داد و گفت این تنش ها خطر درگیری را به شدت افزایش می دهد. گوترش از اسرائیل و حزب الله، که در سال 2006 با یکدیگر وارد جنگ شدند، خواست خوددار باشند و خویشتن داری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش در گزارش روز جمعه خود به شورای امنیت سازمان ملل اظهار کرد در خصوص انتقال سلاح به حزب الله و تجهیز آن ادعاهایی مطرح شده است؛ اما سازمان ملل در جایگاهی نیست که بخواهد به طور مستقل این ادعاها را ثابت کند. وی در ادامه ادعا کرد: «با این حال، استفاده حزب الله از این تسلیحات و به نمایش گذاشتن آنها تاییدی برای این ادعا است.»

به ادعای وبسایت صهیونیستی هاآرتص، حزب الله قطعنامه سازمان ملل در خصوص پایان جنگ 2006 را نقض کرده است؛ اما گوترش در این خصوص اظهار کرد: «هیچ مدرکی برای این ادعا وجود ندارد.»

دبیرکل سازمان ملل با اشاره به نمونه هایی از سخنان مقامات ارشد دو طرف، آنها را به حفظ آرامش دعوت کرد و افزود با وجود اینکه در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی آرامش نسبی برقرار است، تنش ها میان دو طرف به شدت افزایش یافته است.

گوترش همچنین در خصوص تداوم پرواز پهپادها و هواپیماهای رژیم صهیونیستی بر فراز قلمرو لبنان ابراز نگرانی کرد. وی اظهار کرد نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفیل) از 1 ژوئیه تا 30 اکتبر 758 مورد نقض حریم هوایی لبنان از سوی رژیم صهیونیستی را ثبت کردند که این میزان در مقایسه با سال 2016 حدود 80 درصد افزایش داشته است.

در پی افزایش تنش ها میان دو طرف و لفاظی‌های مقامات اشغالگر صهیونیست، روز سه شنبه فرمانده ارتش لبنان آماده باش کامل ارتش را در مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی خواستار شد.

 

انتهای پیام/

هشدار گوترش در خصوص افزایش تنش‌ها میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را تعلیق کرد
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • هشدار درباره تاثیر اقدامات خرابکارانه رژیم صهیونیستی بر امنیت ناوبری هوایی لبنان
  • رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: سند تحول را چندسال در کشو گذاشتند و درش را بستند/ به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا نگاه کنید؛ نشان می‌دهد ملت‌ها به مسئله غزه حساسند/ باید فشار روی رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • گوترش: عملیات در رفح یک تراژدی ویرانگر خواهد بود/ درباره گورهای جمعی تحقیق شود
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • گوترش حماس و اسرائیل را به آتش‌بس فراخواند