Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل عصر در جلسه مشترک ستاد راهبردی و مدیریت اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان اردبیل افزود :معضل بیکاری حاکم بر این استان را می توان با برنامه ریزی مناسب و فداکاری مدیران اجرایی برطرف کرد.

وی گفت:این استان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوان در سه بخش گردشگری، کشاورزی و صنعتی است و مدیران ذیربط توانمندی های خودشان را در هر سه حوزه استخراج و به شکل مناسب برای استفاده از آنها به منظور ایجاد اشتغال پایدار برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار اردبیل گفت:می توان با پرهیز از بخشی نگری ، اندکی تلاش بیشتر و مشخص شدن سهم هر اداره در ایجاد اشتغال در بخش های گردشگری، کشاورزی و صنعتی به آسانی معضل بیکاری را در سه سال آینده در استان اردبیل به کمترین میزان خود کاهش داد و آن را به یک رقم معقول و قابل قبول رساند.

بهنامجو افزود:بیکاری در زمان حاضر برای خانواده های زیادی در استان اردبیل به یک گرفتاری و دغدغه تبدیل شده و برای رفع آن در کوتاه ترین زمان ممکن باید سایر کارهای حاشیه ای تعطیل و بطور صرف به افزایش هرچه بیشتر روند سرمایه گذاری در طرح های اشتغالزا پرداخت.

وی گفت:فرمانداران شهرستان های استان اردبیل نیز بطور مرتب موضوع اشتغال و فعالیت های انجام شده در این ارتباط در حوزه مدیریتی خود را پیگیری و رصد کنند.

انتهای پیام/ح

استان اردبیل دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرآشپز پخت تورم در ایران

سال‌ها است که تورم به عنوان یکی از معضلات اصلی اقتصاد ایران، مردم را رنج می‌دهد. در هر دوره انتخاباتی، مهار تورم به عنوان یکی از شعار‌های اصلی نامزد‌ها به گوش مردم می‌رسد. اما در عمل، گویی این وعده‌ها رنگ واقعیت به خود نمی‌بینند.

به گزارش اکوایران، یکی از ریشه‌های اصلی این معضل، ناترازی در نظام بانکی کشور است. تا زمانی که این ناترازی به طور کامل برطرف نشود، هرگونه تلاشی برای مهار تورم ناکام خواهد ماند. اما چرا با وجود آگاهی از این موضوع، تاکنون اقدام موثری برای حل این مشکل انجام نشده است؟

در قسمت دهم از مجموعه «فارکست بانکداری» به بررسی این موضوع می‌پردازیم. فرهاد نیلی، اقتصاددان و سید حمید پورمحمدی، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، در این برنامه درباره ریشه‌های این معضل و راهکار‌های مدنظر بحث می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • مازندران پایین‌ترین نرخ بیکاری در کشور را دارد
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • معضل بیکاری به سراغ اقتصاد آلمان آمد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود