Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان گفت: به دنبال مدیریت واحد برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور هستیم چرا که می خواهیم کمک ها برای اثرگذاری بیشتر به صورت منسجم و با یک مدیریت دقیق ارائه شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان ، قدرت الله نوروزی در برنامه زنده رادیویی «سلام اصفهان» ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک آغاز ولایت امام زمان(عج) اظهار کرد: هفته بسیج را به همه بسیجیان نیز تبریک عرض می کنم و امیدوارم همه آنها در کنار مردم بتوانند ضامن شعارهای اصیل انقلاب اسلامی همچون استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در هفته ای که گذشت من به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر و تیم فنی مهندسی، پزشکی و برخی از معاونت ها به مناطق زلزله زده رفتیم چراکه با وجود مصیبتی که در آنجا درست شده بود می طلبید که از اصفهان هم هیئتی در آنجا حضور داشته باشند.

شهردار اصفهان عنوان کرد: سلام همه مرم اصفهان را به مردم مصیبت دیده آنجا ابلاغ کرده و از بیشتر مناطق تخریب شده بازدید کردیم و با مردم ملاقات های رودررو داشتیم و جلساتی هم با نهادها و سازمان های عمومی و دولتی برای ساماندهی کمک های مردم اصفهان برگزار شد.

وی اضافه کرد: برای اینکه اسکان موقت زلزله زدگان هرچه زودتر انجام شود، با استاندار کرمانشاه، شهرداران و فرمانداران شهرهای مختلف و همه آنهایی که به نوعی مرتبط با بازسازی این مناطق می شدند جلساتی داشتیم و در حال حاضر نیز در جلسه ای هستیم تا باتوجه به نیازهای مناطق زلزله زده بتوانیم ساماندهی مناسب را انجام دهیم تا در قالب یک فعالیت مشترک، کمک های مردم اصفهان به صورت هدفمند به دست مصیبت دیدگان زلزله غرب کشور برسد.

نوروزی تصریح کرد: در دیدار با مسئولان مناطق زلزله زده آمادگی خود را برای رفع نیازهای مردم منطقه اعلام کردیم درهمین راستا با توجه به اینکه تیم پزشکی همراه ما بود اعلام کردیم در زمینه های پزشکی آمادگی هرگونه کمک را داریم که البته کرمانشاه در این زمینه توانمندی های لازم را داشت.

وی افزود: بنیاد مسکن اصفهان متولی ساخت برخی از بخش های زلزله زده شده است و شهرداری اصفهان نیز به طور مشخص به دنبال ساماندهی و مشارکت و ایجاد مدیریت واحد نهادهای متولی است که از سوی اصفهان در این مناطق مشغول فعالیت هستند بنابراین نمی خواهیم به صورت جزیره ای به این مناطق کمک شود بلکه می خواهیم به صورت منسجم و یکجا و با یک مدیریت دقیق این مهم صورت بگیرد تا این کمک ها در آن مناطق اثرگذار باشد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در حال برنامه ریزی برای مدیریت واحد به منظور کمک به زلزله زدگان هستیم، گفت: به زودی اعلام می کنیم که به طور مشخص چه کمک هایی به این مناطق انجام می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس لهستانی های مقیم اصفهان در هفته گذشته، ادامه داد: ۷۵ سال پیش با وقوع جنگ جهانی دوم، لهستانی ها آواره شده و به سیبری مهاجرت کردند و بخشی از آنها نیز به اصفهان آمدند که در شرایط بد جنگی که حزن و اندوه و خون و خونریزی دنیا را فراگرفته بود اصفهانی ها به خوبی از آنها پذیرایی کردند و بعد از سالها، حالا که نمایشگاهی در اصفهان برگزار شده، مسئولان لهستانی می آیند و متوجه می شوند که چقدر شهروندان اصفهانی، انسان دوست بوده و طرفدار حقوق بشر هستند و مسائل اخلاقی را رعایت می کنند.

نوروزی یادآورشد: پیش از این قولی به شهروندان اصفهانی داده بودیم که از اول آذرماه سرفاصله مترو از ۲۰ دقیقه به ۱۵ دقیقه برسانیم که در موعد مقرر این کار را با حضور در مترو انجام دادیم.

وی خاطرنشان کرد: انتظار دارم همه مردم تلاش کنند تا از مترو به عنوان یک وسیله نقیله عمومی با کیفیت استفاده کنند تا هر روز شاهد ترافیک کمتر و محیطی پاک تر باشیم.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نیمه‌تمام بودن ۲۷۰ واحد مسکونی خسارت دیده از زلزله سال ۱۳۹۹ در سی‌سخت خبر داد و گفت: پیگیر اختصاص اعتبار یه این واحدها هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در نشست با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: میانگین پرداخت تسهیلات بانکی مقاوم‌سازی واحدهای روستایی در سطح کشور ۵۵ درصد بوده اما در استان ۶۲ درصد است که نشان دهنده همکاری خوب و مطلوب شبکه بانکی در این حوزه است.

وی با تاکید بر کوتاه شدن زمان پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن به متقاضیان افزود: بانک‌های استان زمان طولانی پرداخت تسهیلات مسکن را کمتر کنند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰و احد روستایی برای مقاوم‌سازی به بانک‌های عامل استان معرفی شد که انتظار می‌رود بانک‌ها پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی به این تعداد واحد را تسریع کنند. گفت: نظارت بر اعطای تسهیلات بانکی ضرورت دارد و چنانچه تسهیلات در جای درست خود هزینه شود دغدغه‌ها و نگرانی‌ها از بین می‌رود.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه امور زیربنایی طرح‌های گردشگری مصوب می‌شوند و اعتبار دریافت می‌کنند، اما این اعتبارات در جای درست خود هزینه نشدند که حوزه مسکن نباید این‌گونه باشد.

روستا خاطرنشان کرد: تسهیلات مسکن روستایی توسط بانک‌ها از جمله بانک مسکن و بنیاد مسکن به خوبی رصد می‌شود و انحرافی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به واحدهای خسارت دیده در زلزله سال ۱۳۹۹ شهر سی سخت، گفت: از مجموعه یک هزار و ۴۰۰ واحدی که در زلزله دچار خسارت شد ۲۷۰ واحد نیمه تمام مانده است که در حال پیگیری اختصاص اعتبار به این واحدها هستیم.

کد خبر 750009

دیگر خبرها

  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • آلودگی هوای اصفهان، دغدغه مدیریت استان و مدیران ارشد کشور است
  • سازمان مردم نهاد در حوزه HSE تشکیل شود/ تصمیم‌گیری‌های ما مسئولیتی بین‌نسلی است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • آماده باش سازمان مدیریت بحران در مناطق درگیر مداخلات جوی
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در اصفهان / احتمال وقوع آب‌گرفتگی و سیلاب در مناطق مختلف استان