Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان این نهاد در اقدامی انسان دوستانه یک روز حقوق خود را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص دادند.

رضا شهرکی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم سیستان و بلوچستان تاکنون یک میلیارد و 347 میلیون و 623 هزار ریال برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه اهدا کردند که 2 میلیون و 274 هزار ریال آن به صورت کالا و 565 میلیون و 349 هزار ریال به صورت نقدی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همزمان با وقوع زلزله کرمانشاه در 600 پایگاه کمیته امداد سیستان و بلوچستان کمک های مردمی جمع آوری می شود.
وی ادامه داد: همچنین مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان می توانند کمک های نقدی خود را به زلزله زدگان از طریق شماره حساب 0107073434006 کمیته امداد واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد این نهاد با همکاری خیران استان 70 واحد مسکونی با اعتبار 21 میلیارد ریال برای زلزله زدگان غرب کشور بسازد.
به گزارش ایرنا زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب در استان کرمانشاه به هفت شهرستان و هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرد.
در این حادثه بیش از همه شهرها و روستاهای سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، دالاهو و اسلام آباد غرب آسیب دید، منطقه ای که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد و حدود 90 تا 100 هزار نفر در این حادثه آسیب دیدند.
7316** 6081 خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی
اخبار لحظه به لحظه را در کانال تلگرامی «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. @

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین المللی صادراتی اکسپو فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است وغرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است..

 شهرکی افزود: نمایشگاه بین المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران برگزار خواهد شد.
وی گفت: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار  با اشاره به ظرفیت‌های معدنی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان در حال احداث است.
شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در استان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

 

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • برداشت گل محمدی از باغات سیستان وبلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردو‌های زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان