Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد اردبیل گفت: مردم اردبیل یک‌میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ساعات نخستین وقوع زلزله در غرب کشور مردم این استان برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان وارد عمل شدند تا در سریع‌ترین زمان ممکن کمک‌های خود را به دست آنها برسانند گفت: تاکنون اردبیلی‌های نیکوکار یک‌میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان به مردم زلزله‌زده کرمانشاه کمک کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اعلام اینکه برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم اردبیل ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح این استان دایر شده است بیان

کرد: خیران علاوه بر اهدای کمک‌های خود، کمیته امداد اردبیل را در نقل‌وانتقال آن به مناطق زلزله‌زده نیز یاری می‌کنند.

دشتی افزود: چادر، پتو، لوازم گرمایشی، البسه نو و گرم، آب‌معدنی، انواع کنسرو، مواد شوینده و بهداشتی، موکت، قند و شکر، از جمله اقلامی است که هم‌وطنان  زلزله‌زده در کرمانشاه به آنها نیاز دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه کمک‌های مردمی پس از جمع‌آوری در پایگاه‌های این استان در اسرع وقت به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود، گفت: تاکنون 10 محموله از کمک‌های اهدایی خیران اردبیلی به مناطق آسیب‌دیده از زلزله اعزام شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار این استان می‌توانند وجوه اهدایی خود را به شماره‌حساب ۹۹۹۹ نزد بانک ملی واریز کنند تا اقلام موردنیاز زلزله‌زدگان تأمین شود بیان کرد: بیشترین کمک‌های مردمی در روز جمعه و پس از اقامه نماز جمعه توسط نمازگزاران اردبیلی جمع‌آوری‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۹۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند