Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان در میان خیل انبوهی از مردم استان چهارمحال وبختیاری تشییع و در گلزار شهدای بروجن در کنار عموی شهیدش آرام گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، پیکر مطهر شهید مدافع حرم علیرضا جیلان امروز شنبه در مراسمی با استقبال بی نظیر مردم شهید پرور استان چهارمحال وبختیاری از مقابل حسینیه ثارالله سپاه تشییع و در گلزار شهدا آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امروز مسیرهای تشییع از مقابل حسینیه ثارالله تا گلزار شهدای شهر بروجن مملو از جمعیت و عزادارانی بود که آمده بودند تا بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنند.

اقشار مختلف مردم در این مراسم پیروزی رزمندگان اسلام در نبرد با تروریست های تکفیری داعش را ثمره خون شهدایی چون علیرضا جیلان دانسته و با سردادن شعارهای "لبیک یا حسین"، "کلنا عباسک یا زینب" و ... بر دفاع از حرم اهل بیت (ع) و ادامه راه سرور و سالار شهیدان عالم تاکید کردند.

مردم شهرستان بروجن اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دختر و پسر با حضور پر شور و گسترده خود در مراسم تشییع و خاکسپاری شهید جیلان نشان دادند که همواره پیروان راستین شهدا و ولایت‌ هستند.

حضور همرزمان پاکستانی شهید جیلان در مراسم تشییع

جمعی از همرزمان پاکستانی شهید جیلان از لشکر زینبیون که در مراسم تشییع حضور داشتند با سردادن لبیک یا مهدی، لبیک یا خامنه ای و ... بر دفاع از حریم اهل بیت(ع) و ادامه راه شهدا تاکید کردند.

مداحی سید رضا نریمانی/دانش آموزان به شهید جیلان ادای احترام کردند

دانش آموزان بروجنی هم در گوشه ای از این مراسم ایستاده در صف با دست گرفتن پوسترهای شهید علیرضا جیلان به پیکر مطهر این شهید مدافع حرم ادای احترام می کردند.

در بخش دیگری از این مراسم سید رضا نریمانی از مداحان پیشکسوت به مداحی پرداخت و جمعیت حاضر هم نوا با این مداح اهل بیت سینه زنی و عزاداری کردند.

اقامه نماز بر پیکر شهید جیلان/علیرضا در کنار عموی شهیدش آرام گرفت

ایستگاه های صلواتی نیز که در گوشه و کنار مسیرهای تشییع برپا شده بود از تشییع کنندگان پذیرایی می کردند؛ حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان، سردار اکبری فرمانده سپاه استان چهارمحال وبختیاری، سردار غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و جمعی دیگر از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

پس از تشییع پیکر شهید جیلان، حجت السلام سید محمد تقوی بر پیکر این شهید مدافع حرم اقامه نماز کرد و در حالی که مردم زیارت عاشورا را زمزمه می کردند در آرامگاه ابدی‌اش و در کنار عموی شهیدش آرام گرفت.

گفتنی است شهید علیرضا جیلان بروجنی به صورت داوطلبانه و در قالب نیروی بسیجی مدت های زیادی در جبهه های مقابله با تکفیر و داعش در سوریه حاضر بود تا سرانجام در هشتمین و آخرین اعزام خود به جبهه های مقاومت اسلامی در شب شهادت امام رضا(ع) و در عملیات آزادسازی بوکمال به مقام رفیع شهادت نائل شد از این شهید بزرگوار یک فرزند به نام امیرعلی به یادگار مانده است.

شهیدحجت الاسلام محمد علی قلی زاده، شهید سجاد مرادی و شهید علیرضا جیلان شهدای مدافع حرم شهرستان بروجن هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید والامقام عباس چاه کبوتری در گرگان
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • آمادگی کابوس پرسپولیس برای حضور در ال‌کلاسیکو
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان