Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم خوزستان به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش مزار شهدای مدافع حرم را در نقاط مختلف این استان غبارروبی و عطر‌افشانی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مردم خوزستان همراه با خانواده‌های شهدا به شکرانه پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش مزار شهدای مدافع حرم را در نقاط مختلف این استان غبارروبی و عطر‌افشانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه مزار شهدای مدافع حرم اهواز در قطعه یک، قطعه دو و قطعه شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای اهواز غبارروبی شد.

مردم اهواز به همراه خانواده شهدا امروز بر مزار سردار شهید سید حمید تقوی‌فر از شهدای مدافع حرم خوزستان در گلزار شهدای اهواز حضور یافتند و مزار این فرمانده دلیر را غبارروبی کردند و یادش را گرامی داشتند.

ادای احترام به نخستین شهید خوزستان

همچنین مزار شهید محمود مراداسکندری از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه و عمویش شهید محمود مراداسکندری از شهدای دفاع مقدس در قطعه یک گلزار شهدای اهواز توسط مردم شهیدپرور و خانواده معظمش گلباران شد.

مردم قدرشناس اهواز همچنین بر مزار شهید سید مهدی موسوی، نخستین شهید مدافع حرم دولت در قطعه 2 گلزار شهدای اهواز حضور یافتند و به او ادای احترام کردند.

گلباران مزار یادبود سردار شهید روزبه هلیسایی، نخستین شهید مدافع جاویدالاثر اهواز نیر از دیگر برنامه‌های بود که با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار انجام شد.

مزار سردار شهید جبار(فرید) دریساوی از شهدای مدافع حرم خرمشهر نیز در قطعه سرداران گلزار شهدای اهواز نیز گلباران شد.

غبارروبی مزار شهید تاسوعا

مردم اهواز و خانواده‌های شهدای این دیار با حضور در قطعه شهدای مدافع حرم اهواز، به مقام شامخ شهید علی‌محمد حسینی‌کاهکش، شهید حجت‌الاسلام مصطفی خلیلی بلوطکی، شهید رضا عادلی کردزگنه، شهید داود نری‌میسا، شهید حجت‌الاسلام شیخ جابر حسین‌پور (زهیری) و شهید عباس کردانی (کردونی) از شهدای آزادسازی شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا در سوریه ادای احترام کردند.

مردم اهواز همچنین بر مزار شهید حمیدرضا فاطمی‌اطهر (حمید ممبینی)، از شهدای مدافع حرم خوزستان در نوزدهم اردیبهشت ماه سال 1356 در اهواز دیده به جهان گشود و در صبح روز شنبه نهم آبان ماه سال 1394 مقارن با 17 محرم‌الحرام سال 1437 هجری قمری در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) در استان حلب سوریه به شهادت رسید نیز حضور یافتند و یادش را گرامی داشتند.

مزار شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم اهواز نیز که در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به دنیا آمد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید نیز در حرم علی بن مهزیار اهوازی عطرافشانی شد.

مزار شهید منصور مسلمی سواری، دوم خردادماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان دیده به جهان گشود و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید نیز در گلزار شهدای سید هادی در شهرستان حمیدیه غبارروبی شد.

عطرافشانی مزار تنها شهید مدافع حرم رامشیر

مردم و بسیجیان رامشیر نیز مزار شهید صالح صالحی، نخستین شهید مدافع حرم رامشیر که در یکم فروردین ماه سال 1350 دیده به جهان گشود و در روز دوشنبه 19 بهمن ماه 1394 در نبرد با تکفیری های مزدور به فیض عظیم شهادت نائل شد را غبارروبی کردند.

مزار شهید محمدرضا عسکری‌فرد از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در صحن مسجد جامع خرمشهر نیز امروز به شکرانه نابودی داعش عطرافشانی شد.

مردم و خانواده‌های معظم شهدا نیز بر مزار شهید محمد‌ تاج‌بخش، نخستین شهید مدافع حرم گتوند حضور یافتند و به این شهید مدافع حرم ادای احترام کردند.

مزار شهید مجتبی زکوی‌زاده نخستین شهید مدافع حرم باغملک که در تاریخ یکم مهرماه سال 1362 به دنیا آمد و در آذر ماه سال 1394 در دفاع از حرم بانوی عشق حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) به سوریه به شهادت رسید نیز امروز غبارروبی شد.

همچنین مردم آبادان مزار سردار شهید سعید سیاح‌طاهری از شهدای مدافع حرم آبادان که در تاریخ 23 دی ماه سال 1394 در سوریه به شهادت رسید نیز عطرافشانی و غبارروبی شد.

انتهای پیام/

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۷۷۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • شهید «مطهری» طراح اندیشه تمدن نوین اسلامی است
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر