Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@20:48:20 GMT

رکورد گینس بلندترین مژه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۲۲۷۳

رکورد گینس بلندترین مژه

رکورد گینس بلندترین مژه | متوسط قد مژه برای افراد معمولی بین ۰٫۸ تا ۱٫۲ سانتی متر است و اگرفقط بگوییم خانم یو جانژا مژه های بلندی دارد، بسیار وی را دست کم گرفته ایم! چرا که موهای رشدکرده در لبه های پلک این خانم به ۱۲٫۴ سانتی متر رسیده است!

به گزارش شریان نیوز، در کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۱۸ در بخش “بلندترین مژه های دنیا” که یکی از محبوب ترین بخش ها محسوب می شود ، بیش از ۵۰۰ مدخل از نقاط مختلف دنیا وجود دارد ولی هیچ یک از آنها حتی به رکورد او نزدیک نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم چینی صاحب رکورد گینس بلندترین مژه های دنیا

رکورد گینس بلندترین مژه

یو جانژا قبلا به عنوان مدیر صندوق سرمایه گذاری در شانگهای – چین کار می کرد ، وقتی مژه های او که حتی از دهان او نیز عبور می کند، رسما در سال ۲۰۱۶ مورد اندازه گیری قرار گرفت ، این خانم ۴۹ ساله به سادگی صاحب رکورد جهانی شد.

برخلاف چیزی که رسانه های غربی اخیرا گزارش کردند، مژه های این خانم در تمام طول مدت زندگی اش رشد نکرده است. او در گفتگو با خبرنگاران چینی گفت، پس از بازنشسته شدن از سمت مدیریت یک کمپانی چند میلیون دلاری  در سال ۲۰۱۳ ، متوجه رشد زیاد مژه هایش شد.

 

رکورد جهانی بلندترین مژه های دنیا

خانم ملقب به پری گل ها

پس از آنکه وی اوقاتش را کاملا صرف گلکاری کرد و توانست بیش از ۱۶۰۰ گونه رز را پرورش دهد، به او لقب “پری گل ها” داده شد. البته می توان باور داشت که ارتباطی بین سبک زندگی جدید او و رشد مژه هایش وجود دارد! گرچه شاید مژه های بلند ، زیبا تلقی شود ولی ممکن است حتی خانم ها هم از فکر آنکه مژه ها به بینی شان برسد ، وحشت کنند. البته این موضوع در مورد یو جانژا صدق نمی کند، بلکه او از رشد غیرمعمول مژه هایش استقبال کرده و در نگهداری آنها تمام تلاش خود را می کند تا مبادا ناگهان به آنها آسیب برسد و حتی ادعا می کند مژه های بلند او برای او دردسر ندارد.

 

 

استقبال این خانم از مژه های بلندش

او می گوید: “مژه های بلند بسیار شگفت انگیز است، آنها سمبل سلامت و طول عمر هستند. بخشی از بدن من است و من همیشه مراقب آنها خواهم بود، صورتم را به آرامی می شویم تا به صورت تصادفی نیز به آنها آسیب نزنم.” بر طبق گزارش ها مژه های پلک چپ او بلندتر از پلک دیگر است ولی از آنجا که مژه های پلک راست او ده برابر بلندتر از مژه های یک فرد معمولی است، به هرحال هر دو بلند و قابل توجه به نظر می رسند.

 

بلندترین مژه هایی که تاکنون دیده اید!

جالب است که چند سال پیش مردی اهل شهر کی یف- اوکراین برای داشتن مژه هایی به بلندی سه سانتی متر خبرساز شد، ولی اکنون با در نظر گرفتن مژه های خانم یو، او معمولی به نظر می رسد!

   

تهیه و ترجمه: گروه خبر نیک صالحیرکورد گینس بلندترین مژه | متوسط قد مژه برای افراد معمولی بین ۰٫۸ تا ۱٫۲ سانتی متر است و اگر

فقط بگوییم خانم یو جانژا مژه های بلندی دارد، بسیار وی را دست کم گرفته ایم! چرا که موهای رشدکرده در لبه های پلک این خانم به ۱۲٫۴ سانتی متر رسیده است!به گزارش نیک صالحی در کتاب رکوردهای جهانی گینس در سال ۲۰۱۸ در بخش “بلندترین مژه هایدنیا” که یکی از محبوب ترین بخش ها محسوب می شود ، بیش از ۵۰۰ مدخل از نقاط مختلف دنیاوجود دارد ولی هیچ یک از آنها حتی به رکورد او نزدیک نیستند.رکورد گینس بلندترین مژهخانم چینی صاحب رکورد گینس بلندترین مژه های دنیارکورد گینس بلندترین مژهیو جانژا قبلا به عنوان مدیر صندوق سرمایه گذاری در شانگهای – چین کار می کرد ، وقتی مژه هایاو که حتی از دهان او نیز عبور می کند، رسما در سال ۲۰۱۶ مورد اندازه گیری قرار گرفت ، اینخانم ۴۹ ساله به سادگی صاحب رکورد جهانی شد.برخلاف چیزی که رسانه های غربی اخیرا گزارش کردند، مژه های این خانم در تمام طول مدتزندگی اش رشد نکرده است. او در گفتگو با خبرنگاران چینی گفت، پس از بازنشسته شدن از سمتمدیریت یک کمپانی چند میلیون دلاری  در سال ۲۰۱۳ ، متوجه رشد زیاد مژه هایش شد.رکورد گینس بلندترین مژهرکورد جهانی بلندترین مژه های دنیاخانم ملقب به پری گل هاپس از آنکه وی اوقاتش را کاملا صرف گلکاری کرد و توانست بیش از ۱۶۰۰ گونه رز را پرورش دهد، بهاو لقب “پری گل ها” داده شد. البته می توان باور داشت که ارتباطی بین سبک زندگی جدید او ورشد مژه هایش وجود دارد!همچنین بخوانید :  قهرمان زنی که هویت او نامشخص نیست! + عکسگرچه شاید مژه های بلند ، زیبا تلقی شود ولی ممکن است حتی خانم ها هم از فکر آنکه مژه ها بهبینی شان برسد ، وحشت کنند. البته این موضوع در مورد یو جانژا صدق نمی کند، بلکه او از رشدغیرمعمول مژه هایش استقبال کرده و در نگهداری آنها تمام تلاش خود را می کند تا مبادا ناگهان بهآنها آسیب برسد و حتی ادعا می کند مژه های بلند او برای او دردسر ندارد.رکورد گینس بلندترین مژهزنی با مژه های بلند ۱۲ سانتی متریاستقبال این خانم از مژه های بلندشاو می گوید: “مژه های بلند بسیار شگفت انگیز است، آنها سمبل سلامت و طول عمر هستند. بخشی ازبدن من است و من همیشه مراقب آنها خواهم بود، صورتم را به آرامی می شویم تا به صورت تصادفینیز به آنها آسیب نزنم.”بر طبق گزارش ها مژه های پلک چپ او بلندتر از پلک دیگر است ولی از آنجا که مژه های پلکراست او ده برابر بلندتر از مژه های یک فرد معمولی است، به هرحال هر دو بلند و قابل توجه بهنظر می رسند.رکورد گینس بلندترین مژهبلندترین مژه هایی که تاکنون دیده اید!جالب است که چند سال پیش مردی اهل شهر کی یف- اوکراین برای داشتن مژه هایی به بلندی سهسانتی متر خبرساز شد، ولی اکنون با در نظر گرفتن مژه های خانم یو، او معمولی به نظر می رسد!    رکورد گینس بلندترین مژهتهیه و ترجمه: گروه خبر نیک صالحی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)

شرکت هندی فورس موتورز سری بروز شدهٔ شاسی‌بلند گورکا را معرفی کرده که برای اولین بار با نسخهٔ پنج‌در با سه ردیف صندلی همراه است. این آفرودر هندی که به‌وضوح از مرسدس بنز G کلاس الهام گرفته، در داخل نیز به‌روزرسانی‌هایی را تجربه کرده است.

به گزارش پدال، در نسخهٔ پنج‌در جدید، ظاهر جعبه‌ای شکل گورکا همچنان حفظ شده و طول بیشتر بدنه آن را بیشتر به G کلاس شبیه کرده است. این نسخه با ۴,۳۹۰ میلی‌متر طول، ۴۲۵ میلی‌متر کشیده‌تر از نسخهٔ سه‌در است.

در قسمت جلو و عقب گورکا همچنان همان طراحی قبلی با ویژگی‌هایی مثل چراغ‌های گرد جلو و سپرهای پلاستیکی بدون رنگ که با بچه گلگیرهای عریض همراه است حفظ شده و خودرو به لطف ۲۳۳ میلی‌متر فاصله از زمین به همراه لوازم جانبی مثل اسنورکل، باربند و نردبان عقب، توانایی‌های آفرود بالایی را ارائه می‌کند. رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی با لاستیک‌های آل‌ترین هم تکمیل‌کنندهٔ ویژگی‌های بیرونی این شاسی‌بلند هندی هستند.

در داخل خودرو، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی بزرگ‌تر ۹ اینچی ارائه شده که با اندروید اتو و اپل کارپلی همراه است. مقابل راننده نیز یک صفحه آمپر دیجیتالی قرار گرفته است که البته به‌اندازهٔ خودروهای جدید امروزی پیشرفته نیست. به گفتهٔ فورس موتورز، داشبورد گورکا با متریال نرم مشابه خودروهای سواری پوشیده شده است اما طراحی کلی همچنان شخصیت اقتصادی این شاسی‌بلند را نشان می‌دهد.

اتفاق مهم‌تر اما ارائهٔ سه ردیف صندلی در نسخهٔ پنج‌در است که با فراهم کردن ظرفیت حمل هفت نفر، کارایی گورکا را افزایش می‌دهد. بااین‌حال، با توجه به ابعاد جمع‌وجور خودرو، هنگام باز بودن هر سه ردیف صندلی، فضای بار زیادی وجود نخواهد داشت. تجهیزات ایمنی گورکا هم صرفاً به دو ایربگ، کمربند ایمنی، ترمز ABS و دوربین دنده‌عقب محدود می‌شود.

گورکا با یک پیشرانهٔ ۲.۶ لیتری چهار سیلندر دیزلی ساخت مرسدس بنز عرضه می‌شود که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور دارد. نیروی این موتور از طریق یک گیربکس پنج سرعتهٔ دستی و سامانهٔ چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل جلو و عقب به هر دو محور منتقل می‌شود. این شاسی‌بلند آفرودی هندی بر اساس شاسی نردبانی ساخته شده و در هردو محور از تعلیق چند اتصالی بهره می‌برد.

فروش نسخهٔ بروز شدهٔ فورس گورکا به‌زودی در نسخه‌های سه‌در و پنج‌در در هند عرضه خواهد شد. هرچند قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است اما انتظار می‌رود از حدود ۱.۶۱ تا ۱.۶۶ میلیون روپیه معادل ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار آغاز شود. سوزوکی جیمنی و ماهیندرا تار از رقبای این خودرو در هند هستند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • بهره‌برداری از بلندترین آسمان‌خراش مسکونی جهان در سال ۲۰۲۸
  • بهار در اشترانکوه لرستان+فیلم
  • معرفی فورس گورکا پنج‌در، همتای ارزان‌قیمت مرسدس G کلاس از هند! (+عکس)
  • ببینید | حمله جنگنده‌های اسرائیل به دمشق؛ صدای انفجار بلند شد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تصاویر | طبیعت بهاری کردستان
  • روز خلیج فارس با شهنواز
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • طریقه خواندن نماز شب و فضیلت آن