Web Analytics Made Easy - Statcounter

بحنورد - ایرنا- فرماندار شهرستان بجنورد با بیان اینکه افزایش قیمت نان توسط کارگروه آرد و نان استان ابلاغ خواهد شد گفت: هیچ کس بدون ابلاغ این کارگروه حق افزایش قیمت نان را ندارد.

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان بجنورد اظهار کرد: بحث افزایش نرخ نان بر اساس دستورالعمل از کشور به کارگروه آرد و نان استان اختیار و مجوز داده شده است تا سقف 15درصد با تایید این کارگروه می توانند افزایش قیمت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این امر در راستای حمایت از تولید، صیانت از فعالیت های اقتصادی ارتقای کیفیت نان و واقعی سازی قیمت ها انجام خواهد شد اما هیچ کس بدون ابلاغ کارگروه آرد و نان استان حق تغییر قیمت ها را ندارد.
فرماندار شهرستان بجنورد ضمن گرامی داشت هفته وقف اظهار کرد: این امر مهم باید در جامعه نهادینه شود و همچنین وقف و درآمد حاصل از آن باید جهت داده شود تا مشکلات و چالش هایی که در جامعه وجود دارد از این محل برطرف شود.
وی افزود: در برخی موارد قانون برای کمک وجود ندارد و به نوعی دست مسئولان بسته است که باید از کمک های مردمی و وقف استفاده کنیم و برای رفع مشکل و چالش تلاش کنیم.
وی افزود: هم اکنون باید مسائل و مشکلات جامعه شناسایی شود و وقف ها و درآمد حاصل از آن نیز باید با مشاوره و راهنمایی به آن سمت جهت داده شوند.
فرماندار شهرستان بجنورد از دستگاه های اداری خواست تا راهنما و مشاور خوبی در این زمینه باشند و مسایل و مشکلات مربوط به اداره و سازمان خود را اطلاع رسانی و وقف را به سمت نیاز های روز هدایت کنند.
ثمینی در بخش دیگری از سخنانش بر حرکت در راستای آمایش سرزمین تاکید کرد و گفت: کار ها و اقدامات باید همسان سازی شود و در مسیر درست حرکت کند.
وی بر رفع مشکل مردم و پاسخگو بودن به آنان تاکید کرد و افزود: تا زمانی که قانون نشکند در جهت کار راه اندازی مردم تلاش خود را بکار ببرید.
فرماندار شهرستان بجنورد بر رعایت حقوق شهروندی نیز اشاره ای کرد و اظهار کرد: شهروندان باید از حقوق خود آگاه باشند و همچنین باید آنان را به این حقوق آشنا کنیم.
ثمینی از کمک مردم و دستگاه های اجرایی برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه نیز تقدیر کرد و افزود: مردم آنچنان برای خونگیری به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند که به سرعت نیاز ها رفع شد.
3007/ 6042/ خبرنگار : ربابه صانعی ** انتشار دهنده: سید حسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان دوشنبه شب در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

میرشکار افزود: بر این اساس فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت ادارات و دانشگاه‌ها بدون تأخیر و تعطیلی انجام می‌شود.

همچنین در صورت تداوم وضعیت هوایی، اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس برای نوبت عصر هم اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 6092587

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان