Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@22:05:56 GMT

هیئت قم در خانه مقابل مقاومت قرچک متوقف شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۳۱۴۶

هیئت قم در خانه مقابل مقاومت قرچک متوقف شد

تیم فوتسال هیئت قم در هفته نوزدهم مقابل مقاومت قرچک به‌تساوی رضایت داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز با برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد که در یکی از آن‌ها هیئت قم میزبان مقاومت قرچک بود.

جدال دو تیم از ساعت 16 امروز در سالن نخلستان قم پیگیری شد، دیداری که برای نماینده قم بسیار حائز اهمیت بود، چراکه بقا یا سقوط این تیم به این مسابقات و این هفته‌ها بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست دو تیم محافظه کارانه عمل کردند، اما این تیم هیئت قم بود که از یک فرصت خود استفاده کرد و محمد فلامرزی گل برتری را به ثمر رساند.

پس از دریافت گل مقاومتی‌ها جلو کشیدند تا بتوانند موقعیت‌های جدی‌تر را بر روی دروازه حریف خلق کنند که پس از ایجاد چند موقعیت موفق شدند بر روی یک شوت از راه دور گل تساوی را وارد دروازه قمی‌ها کنند. ادامه فشارها ثمری نداشتند و با درخشش دروازه بان های دو تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور کرد تا دو تیم در نیمه نخست با تساوی یک‌بریک به رختکن بروند.

در آغاز نیمه دوم مسابقه این هیئت قم بود که سعی بر ایجاد موقعیت و نیاز به گل داشت اما تمامی موقعیت‌های این تیم با بی‌دقتی مهاجمان به بیرون رفت.

در حالی که بازی به‌صورت طبیعی دنبال می‌شد، داور مسابقه با تصمیمات جنجالی اعتراض کادر فنی و هواداران قمی را در پی داشت و داور هم هادی بهرامی مربی گلرهای تیم قم را اخراج کرد.

پس از خلق موقعیت از سوی هر دو تیم، این هیئت قم بود که با نفوذ از جناح چپ و ضربه فلامرزی گل دوم خود را به ثمر رساند.

طولی نکشید که مقاومتی‌ها روی یک ضربه مجدد، بازی را به‌تساوی کشاندند تا کار برای هیئت قم دشوارتر شود.

اما این پایان جنجال نبود و در دقیقه 7 مسابقه روی یک صحنه بازیکنان دو تیم بایکدیگر درگیر شدند و زدوخورد ایجاد شد تا حدی که کادر فنی هم وارد زمین شدند.

هنگامی که تیم مقاومت به علت اخراج بازیکن خود چهارنفره کار را دنبال می‌کرد مهدی زاهدی با یک شوت سرکش گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا نتیجه مسابقه سه بر دو به سود نماینده قم پیگیری شود.

پس‌ازاین گل قرچکی‌ها که دست به تکنیک پاورپلی زده بودند و پس از فشارهای متعدد برای بار سوم گل تساوی را به قم زدند.

بدین ترتیب تیم قم در خانه به‌تساوی سه بر سه رضایت داد و 9 امتیازی شد تا همچنان قعرنشین لیگ برتر فوتسال نام بگیرد و راه بقا دشوارتر از قبل شود.

انتهای پیام/

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۳۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!

به گزارش ورزش سه، تساوی گل‌گهر و شمس آذر در تک مسابقه ای که از هفته بیست و ششم برگزار شد، ششمین مسابقه ای بود که گل‌گهر نتوانست پیروز از میدان خارج شود و آنها در سال 1403 هنوز پیروزی در لیگ برتر به دست نیاوردند!

گل‌گهر در شش هفته اخیر لیگ برتر سه شکست متوالی و پس از آن سه تساوی متوالی به دست آوردند و این اتفاق برای اولین بار در طول فصل رقم می‌خورد و طولانی‌ترین زمانی است که آنها نتوانستند 3 امتیاز را کسب کنند.

گل‌گهر در سال 1403 تنها در دیدار جام‌حذفی مقابل فجرسپاسی شیراز توانستند سه بر صفر پیروز شوند و از شش دیدار اخیر خود در لیگ برتر تنها سه امتیاز به دست آوردند، اگر عملکرد خوب آنها در نیم فصل نخست نبود شرایط عجیبی در جدول مسابقات پیدا می‌کردند اما همچنان در رتبه ششم باقی ماندند.

آخرین پیروزی گل‌گهر در بازی خانگی آنها در هفته بیستم لیگ برتر مقابل صنعت نفت رقم خورد و پس از آن در دیدار مقابل سپاهان، پرسپولیس و هوادار شکست خوردند، پس از آن مقابل استقلال خوزستان، مس رفسنجان و شمس‌آذر قزوین سه تساوی متوالی به دست آوردند.

این مسابقه دوازدهمین تساوی گل‌گهر در فصل جاری لیگ برتر بود و آنها پس از پیکان بیشترین تساوی را در طول لیگ کسب کرده اند.

دیگر خبرها

  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • مارینوس و گل‌گهر بردن را فراموش کردند!
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • سرژ گنابری: مقابل رئال مادرید باید موقعیت بسازیم و سپس آن را بکشیم!
  • قدرت‌نمایی هالند: این وایکینگ متوقف‌نشدنی است
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • رکورد ویژه جلالی در استقلال قطع شد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است