Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) روز یكشنبه وارد هفته نهم خود خواهد شد. در این هفته از رقابت‌ها 12 تیم به مصاف هم خواهند رفت و شش دیدار را در شهرهای تهران (سه مسابقه) تبریز، ساری و ورامین برگزار می‌كنند.

شهر تهران در این هفته از رقابت‌ها میزبان سه مسابقه خواهد بود كه این رقابت‌ها در دو سالن فدراسیون و سالن خانه والیبال خیابان حجاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صدرنشین بانک سرمایه كه تاكنون و در هشت هفته ابتدایی حتی یک باخت نیز نداشته است، در هفته نهم به مصاف تیم شمس می‌رود. تیمی كه از بازیكنان تیم ملی نوجوانان بهره‌مند است و محمد وكیلی را روی نیمكت سرمربیگری خود دارد.

بانک سرمایه صدرنشین این رقابت ها که تمرینات خود را نیز در سالن فدراسیون والیبال انجام می دهد، در این مسابقه از نظر بازی خارج از خانه مشکلی ندارد و با توجه به توانایی بازیکنان این تیم تصور پیروزی برای شاگردان مصطفی کارخانه مقابل شمس به دور از انتظار نخواهد بود. شمس هم اکنون با سه برد و 9 امتیاز در رتبه نهم جدول است و بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با هشت برد و 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

دیگر مسابقه شهر تهران از ساعت 15 و در خانه والیبال برگزار می‌شود. جایی كه نارنجی‌پوشان سایپا میزبان ِ تیم قعرنشین رعد پدافند كاشان خواهند بود. كاشانی‌ها كه تا این هفته از رقابت‌ها نتایج قابل قبولی كسب نكرده اند، این هفته باید به مصاف سایپایی بروند كه  هفته گذشته با پیروزی مقابل سارویه به وضعیت خوبی رسید و از روند باخت‌های خود فاصله گرفت. شمس هم اکنون با سه برد و 9 امتیاز در رتبه نهم جدول است و بانک سرمایه مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها با هشت برد و 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. نارنجی پوشان سایپا که هفته پیش با سرمربی جدید خود موفق به شکست سارویه ساری شدند، این هفته برابر تیم انتهای جدولی در خانه بازی دارند که به نظر نمی رسد برای کسب یک پیروزی دیگر مشکلی داشته باشند. سایپا هم اکنون با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه ششم جدول است و پیروزی برابر رعد پدافند کاشان که بدون امتیاز و برد است، احتمال صعود دو پله ای در جدول را برای نارنجی پوشان خواهد داشت.

بعد از دیدار دو تیم سایپا و كاشان ، در خانه والیبال پیكانی‌ها میزبان خاتم اردكان هستند. در این مسابقه شاگردان پیمان اکبری سرمربی، تیم پیکان تهران میزبان خاتم اردکان خواهند بود. پیکان و خاتم در هفته هشتم تجربه پیروزی 3 بر صفر برابر حریفان داشتند و حال بازیکنان پیکان در اندیشه کسب ششمین برد متوالی خود در این رقابت ها برابر خاتم هستند. پیکان با پنج برد و 15 امتیاز در رتبه سوم جدول است و بازیکنان این تیم پس از سه هفته بحرانی در آغاز این رقابت ها، دیگر مایل به امتیاز دهی به تیم ها به ویژه در دیدار خانگی نیستند.

اما حساس‌ترین مسابقه این هفته در سالن شهید اقدمی شهر تبریز برگزار خواهد شد. دیداری كه شهرداری تبریز باید از ساعت 16 میزبان كاله آمل باشد. آملی‌ها به دلیل عملكرد ضعیف خود مقابل سرمایه در هفته هشتم تن به شكست سه بر صفر دادند و برای اینكه بتوانند به روند پیروزی‌های خود بازگردند نیاز دارند در دیدار مقابل تیم شهرداری تبریز به پیروزی برسند. تبریزی‌ها اما حریف آسانی برای كاله نخواهند بود. این تیم در شرایطی در دیدار با كاله به میدان خواهد رفت كه تا كنون باختی نداشته و در تلاش خواهد بود با كسب یک پیروزی خانگی روند شكست ناپذیری خود را ادامه دهد. شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله در حال حاضر با چهار برد و 12 امتیاز و یک دیدار کمتر در رتبه پنجم قرار دارند و تیم شهرداری تبریز با هشت برد و 21 امتیاز در رتبه دوم است.

یكی دیگر از دیدارهای هفته نهم نبرد دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه خواهد بود. دیداری كه در سالن شهید گل عباسی شهر ورامین برگزار خواهد شد. شهرداری ورامین در حال حاضر با 4 برد و 14 امتیاز در جایگاه چهارم جدول است و به دنبال پیروزی دیگری در این رقابت هاست تا فاصله اش با تیم های اول تا سوم جدول بیشتر نشود. از سوی دیگر شهرداری ورامین که در هفته هشتم مغلوب خاتم اردکان شد، به امید استفاده از امتیاز میزبانی برای شکست شهرداری ارومیه در سالن شهید گل عباسی ورامین است.

در دیگر دیدار این هفته تیم های سارویه ساری و هاوش گنبد در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم سارویه و هاوش با دو برد و 7 و 6 امتیاز در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و فاتح این مسابقه جایگاه بهتری را از آن خود خواهد کرد.

هاوش در هفته هشتم موفق به شکست شمس شده و سارویه در تهران مغلوب نارنجی پوشان شد و هر دو تیم انگیزه خاصی برای پیروزی در این دیدار دارند.

**برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

سایپا تهران – رعد پدافند کاشان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 15

شمس – بانک سرمایه

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – کاله مازندران

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16

سارویه ساری – هاوش گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه

پیکان تهران – خاتم اردکان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17 و 30 دقیقه

شهرداری ورامین – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/

هرآنچه در هفته نهم لیگ برتر والیبال می‌گذرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • اودینزه ۱-۲ آاس رم؛ دشت سه امتیازی ده روسی از جدال ۲۰ دقیقه‌ای
  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • دولت بایدن نسبت به «پیروزی اوکراین» مطمئن نیست
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!