Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:54:38 GMT

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های اروپایی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۰۷۸۳۵

نگاهی به مهم‌ترین بازی‌های اروپایی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت های لیگ های ارپایی امروز با برگزاری چند دیدار مهم در لیگ های معتبر سه کشور اسپانیا ، انگلیس و ایتالیا پیگیری می شود که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

لالیگا ( هفته سیزدهم

برنامه رقابت های لالیگا در هفته سیزدهم به شرح زیر است:

لاکرونیا – بیلبائو

رئال سوسیداد – لاس پالماس

ویارئال – سویا

والنسیا – بارسلونا

رقابت های لالیگا اسپانیا امروز با برگزاری 4 دیدار در هفته سیزدهمن پیگیری می شود که در مهم ترین بازی امشب تیم فوتبال والنسیا میزبان بارسلونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاتالان ها هم اکنون 34 امتیازی هستند و والنسیا هم با 30 امتیاز تیم دوم جدول است.

رئال مادرید هم با برد شب گذشته 27 امتیازی شد و والنسیا در صورتی که نتواند در این هفته به برتری برسد ممکن است در چند هفته آینده جایگاه خود را از دست بدهد . همچنین آن ها در صورت برد کاتالان ها به اختلاف یک امتیازی این تیم می رسند. شاگردان والورده هم در صورت پیروزی شانس آن را دارند تا صدرنشینی خود را تثبیت کنند. بهترین نتیجه ای که ممکن است به سود کهکشانی ها باشد تساوی دو تیم در بازی امشب است.

لیگ جزیره(هفته سیزدهم)

برنامه هفته سیزدهم رقابت های لیگ جزیره به شرح زیر است:

ساتهامپتون – اورتون

برنلی – آرسنال

هاردسفیلد – منچستر سیتی

رقابت های هفته سیزدهم لیگ جزیره امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال آرسنال باید در خانه برنلی به مصاف این تیم برود. توپچی های لندن 22 امتیازی هستند و شانس آن را دارند با پیروزی در این بازی به جایگاه چهارم جدول برسند و با تیم همشهری یعنی چلسی اختلافی یک امتیازی پیدا کنند. در دیگر دیدار مهم این رقابت ها تیم فوتبال هادرسفیلد میزبان منچستر سیتی صدرنشین است. شاگردان پپ گواردیولا با اقتدار در صدر جدول هستند و در صورت پیروزی در مقابل رقیب خود با تیم دوم جدول یعنی منچستر یونایتد اختلافی 8 امتیازی پیدا می کنند.

سری آ ایتالیا(هفته چهاردهم )

برنامه هفته چهاردهم سری آ ایتالیا به شرح زیر است:

جنوا – آاس رم

اودینزه – ناپولی

آث میلان – تورینو

لاتزیو – فیورنتینا

یوونتوس – کروتونه

رقابت های هفته چهاردهم لیگ فوتبال سری آ ایتالیا ، امروز با برگزاری 5 دیدار پیگیری می شود که در یکی از مهم ترین دیدار های آن تیم فوتبال ناپولی صدرنشین در خانه اودینزه به مصاف این تیم می رود. ناپلی ها هم اکنون با 35 امتیاز صدرنشین هستند و با تیم دوم و سوم به ترتیب 4 و 5 امتیاز اختلاف دارند.

تیم فوتبال آث میلان هم در یک بازی مهم دیگر میزبان تورینو است و امیدوار است با برد در این بازی جایگاه خود را بهبود بخشد. تیم فوتبال یوونتوس هم در یک دیدار مهم دیگر میزبان کروتونه است و امیدوار است با برد در این بازی خانگی بتواند دوباره جایگاه دومی خود را از اینتر میلان پس بگیرد و اختلاف خود را با این تیم کم تر کند. شاگردان الگری در این فصل عملکرد ضعیف تری نسبت به فصل های گذشته داشته اند.

انتهای پیام /

مهم ترین بازی های لیگ های اروپایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو

اینتر و تورینو برای صد و شصتمین بار در تاریخ سری آ به مصاف یکدیگر می روند

طرفداری | اینتر در هفته سی و چهارم سری آ در فصل 2023/24 میزبان تورینو است. 

اینتر که در فاصله 5 هفته مانده تا پایان سری آ قهرمانی خود را مسجل کرد، روز یکشنبه 28 آوریل 2024 (9 اردیبهشت 1403) از ساعت 14 به وقت تهران میزبان تورینوی رده دهمی است. این بازی را یک داور زن به نام کاپوتی قضاوت می کند. هواسکورد نتیجه این بازی را دو بر صفر به نفع نراتزوری پیش بینی کرده است. لینتی از تورینو و دومفریز از اینتر به دلیل محرومیت غائب خواهند بود. گفته می شود فرانچسکو آچربی و هاکان چالهان اوعلو دو مصدوم افعی ها هستند.

ترکیب احتمالی اینتر (3-5-2): زومر | باستونی، دی فرای، پاوار | دارمیان، بارلا، اصلانی، فراتزی، بیوکنن | مارتینز، تورام

ترکیب احتمالی تورینو (3-4-1-2): میلینکوویچ ساویچ | تامزه، بونجورنو، رودریگز | بلانووا، ریچی، ایلیچ، لاتسارو | ولاشیچ | زاپاتا، سانابریا

تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • لورکوزن در آخرین ثانیه از شکست گریخت/ ادامه روند شکست‌ناپذیری تیم آلونسو
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس