Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: شماره حساب ‌های ۷۰۲۰۷۰ و ۸۰۰۳۰۰ نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #۷۲۴* آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم استان است.

محمد گلفشان با اشاره به کمک های مردم قم به مردم زلزله زده غرب کشور گفت: مردم قم همواره در عرصه های کمک رسانی سرآمد بوده و در این موضوع نیز توانستند اقدامات ارزشمند بسیاری را خلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مردم قم و خیران در این کمک رسانی با تمام وجود به صحنه آمدند که نشان دهنده تفکرات ارزشی و نوع دوست آنها است که باید همواره قدردان این امر باشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم عنوان داشت: مردم استان قم با حضور در مقرهای هلال احمر کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم زلزله زده غرب کشور اهدا کردند و باید بدانیم که جمعیت هلال احمر به عنوان بهترین مرجع و پایگاه جمع آوری کمک‌ های مردمی در نزد مردم شناخته شده است.

گلفشان گفت: با توجه به نیازها مردم منطقه کمک های به صورت نقدی جمع آوری تا بتوانیم در راستای ایجاد سرپناه برای زلزله زدگان اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: مردم می‌توانند کمک‌ های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌ ها و یا شماره کارت ۴۶۰۶_۷۰۰۶_۳۲۷۷_۶۱۰۴ نزد بانک ملت به‌نام جمعیت هلال احمر واریز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همچنین شماره حساب ‌های ۷۰۲۰۷۰ و ۸۰۰۳۰۰ نزد بانک ملی و همچنین شماره گیری از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد #724* آماده جمع آوری کمک های نقدی مردم استان است.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۰۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • آمادگی هلال احمر برای کمک به مردم سیل‌زده کنیا
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم