Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@03:03:25 GMT

اکران ۲۶۱ فیلم جشنواره رشد در مدارس خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۱۹۱۴

اکران ۲۶۱ فیلم جشنواره رشد در مدارس خراسان جنوبی

بیرجند- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۲۶۱ فیلم منتخب چهل و هفتمین جشنواره بین الملل فیلم رشد در مدارس استان اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، عباس لامعی اظهار کرد: این فیلم ها در ۵ بخش آثار بین المللی ایرانی، بین المللی خارجی، دانش آموزی، فرهنگیان و دانشجو معلمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، عناوین فیلم های اکران شده را شامل داستانی کوتاه و بلند، مستند علمی، مستند و پویا نمایی دانست و تصریح کرد: در بخش بین المللی خارجی ۱۷ کشور من جمله آلمان، سوئیس، آمریکا، استرالیا، ژاپن، افغانستان و انگلستان به چشم می خورد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: شناسایی، انتخاب و معرفی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی از سراسر جهان،  بهره‌گیری از توانایی‌های صنعت سینما در آموزش و پرورش و نقش مؤثر آن در پیشبرد فرآیند یاددهی و یادگیری و ارتقاء جایگاه فیلم‌های علمی ، آموزشی و تربیتی از نظر کمی و کیفی در سطح کشور و آگاهی از تحولات و نوآوری‌های علمی- آموزشی و تربیتی کشورها از مهم ترین اهداف جشنواره به شمار می رود.

وی، تبادل فرهنگی و هنری بین جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها، ایجاد ارتباط متقابل بین تولیدکنندگان فیلم‌ها و برنامه‌های علمی، آموزشی و تربیتی با علاقمندان و خواستاران امتیاز فرهنگی این نوع آثاروتوسعه فرهنگ به‌کارگیری فیلم آموزشی در فرآیند برنامه آموزشی برای تحقق بسته آموزشی به جای کتاب درسی را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره بین المللی فیلم رشد برشمرد.

لامعی ضافه کرد: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تعلیم و تربیت اسلامی، سبک زندگی، توسعه آموز شهای فنی و حرفه ای، مشارکت اجتماعی و فرهنگی، علم و زندگی و بخش ویژه از مهم ترین موضوعات فیلم های اکران شده در خراسان جنوبی است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی یاد آور شد:  جشنواره بین‌المللی فیلم های علمی ،آموزشی وتربیتی  رشد موجب ارتباط و تبادل فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای دیگر و سبب ارتقاء سطح دانش علمی و هنری شرکت کنندگان می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۱۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه (16 اردیبهشت‌ماه) با حضور روسای دانشگاه ها از 27 کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه (18 اردیبهشت ماه) ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.


 

دیگر خبرها

  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • نگاهی به فعالیت های علمی و آموزشی دانشگاه فرهنگیان قم+ فیلم
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد