Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@20:27:58 GMT

معاون اول رییس جمهور فردا به کرمانشاه سفر می کند

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۶۴۴۸

معاون اول رییس جمهور فردا به کرمانشاه سفر می کند

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و ارزیابی روند امداد رسانی و حل مشکلات مردم این مناطق، فردا - دوشنبه - به استان کرمانشاه سفر می کند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این بازدید از نزدیک به بررسی و ارزیابی روند امداد رسانی و حل مشکلات مردم مناطق زلزله زده می پردازد و در جریان اسکان زلزله زدگان و نحوه بازسازی خانه های تخریب شده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رییس جمهوری همچنین پس از بازدید، ضمن حضور در جلسه ستاد مدیریت بحران که در کرمانشاه برگزار می شود با صدور دستورهای لازم برای رفع مشکلات و کاستی ها، تصمیمات مقتضی را برای سرعت بخشیدن به روند اسکان مردم زلزله زده و نحوه اجرای برنامه های بازسازی مناطق زلزله زده اتخاذ می کند.
در این سفر برخی از وزیران و معاونین رییس جمهوری، جهانگیری را همراهی می کنند.
به گزارش ایرنا، زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه تاکنون 456 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه دستکم 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیدند.
سیام**9314**1336
تنظیم: داود توسلی**انتشار:مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد

به گزارش "ورزش سه"، تمرین دیروز تیم ملی والیبال ایران یک مهمان ویژه داشت و آن محمد حسینی معاون رییس جمهور بود.

معاون رییس جمهور در بازدیدی که از تیم ملی والیبال داشت برای دقایقی با بازیکنان و اعضای کادر فنی به گفتگو پرداخت که در این بین میلاد عبادی پور که عنوان کاپیتانی تیم ملی را یدک می کشد صحبت هایی را با معاون رییس جمهوری مطرح کرد.

عبادی‌پور ضمن خوش آمد گویی به آقای حسینی معاون رییس جمهور گفت: ورزش برای جوانان کشور در این اوضاع خیلی مهم است. همه بازیکنان زورشان را می‌زنند که بهترین شکل ممکن را پیش بیاورند. کمبودهایی است که ممنون می‌شوند کمک کنید. امسال سال مهمی برای والیبال ایران است و قرار است قاره پیمایی کنیم. کم‌ترین پروازمان حدود ۳۰ ساعت است و قرار است با اکونومی برویم. بازیکنان بالای ۲ ‌متر هستند. نمی‌توانیم در اکونومی بنشینیم. آقا تقوی یکسری پروازها را بیزینس گرفتند اما فدراسیون صفر شده و اگر به المپیک برویم فکر می‌کنم دیگر بودجه‌ای برای فرستادن تیم به المیپک ندارد. ‌ امسال سال مهمی برای والیبال ایران است و قرار است قاره‌پیمایی کنیم. کم‌ترین پروازمان حدود ۳۰ ساعت است و قرار است با اکونومی برویم. بازیکنان بالای ۲ ‌متر هستند. نمی‌توانیم در اکونومی بنشینیم. آقا تقوی یکسری پروازها را بیزینس گرفتند اما فدراسیون صفر شده و اگر به المپیک برویم فکر می‌کنم دیگر بودجه‌ای برای فرستادن تیم به المیپک ندارد. ‌

عبادی پور با این درخواست ها که خواسته همه بازیکن‌هاست نشان داد وظایف کاپیتانی را قبل از شروع لیگ ملتها آغاز کرده است و یک کاپیتان تمام عیار برای تیم ملی والیبال ایران است.

او در پایان گفت: من از ریاست جمهوری خواهش می‌کنم فدراسیون والیبال را بیشتر در نظر بگیرید تا اینجا به عشق مردم آمده‌ایم چون جز حمایت مردم چیزی ندیده‌ایم و ممنون می‌شوم به فدراسیون والیبال بیشتر توجه کنید.

دیگر خبرها

  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • معاون رئیسی : دارایی بلوکه شده در عراق نداریم / برخی مراودات مالی وجود دارد که همیشه با گفت‌وگو حل شده
  • میلاد از همان اول حق کاپیتانی را ادا کرد
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • رئیسی پنجشنبه به قم می‌رود
  • رئیسی به قم می‌رود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی