Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز،علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک به رضا اردکانیان به عنوان وزیر نیرو در دولت دوازدهم در خصوص تامین اعتبار پروژه‌های ملی در بخش آب و تخصیص منابع آب مورد نیاز جهت مصارف شرب، صنعت و کشاورزی در استان گزارشی ارائه داد.

احمدی با اشاره به ظرفیت منابع آبی در استان اظهار داشت: انتظار می‌رود، اعتبار مورد نیاز به تمامی بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی استان تخصیص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی با اشاره به اینکه، مدت کوتاهی است که در این استان مسئولیت پذیرفته ام، بیان کرد: این استان نسبت به سایر استان‌های کشور از توسعه کمتری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه، کهگیلویه وبویراحمد در حوزه آب از خدمات کمتری بهره مند بوده است، گفت: انتظار می رود، مقام عالی وزارت با همکاری سایر دولتمردان و مجمع نمایندگان استان با شتاب و حساسیت بیشتری نسبت به تامین اعتبار مناسب در خصوص پروژه های آبی استان و تعیین تکلیف پروژه های در دست مطالعه از جمله سدهای مخزنی آبریز، بالیاب، تنگ سرخ و ... توجه ویژه ای داشته باشند.

احمدی تصریح کرد: وزارت نیرو از طریق شرکت‌های تابعه به ویژه آب منطقه ای استان، شرکت آب و نیروی ایران و شرکت های آبفای شهری و روستایی حسب نیاز مردم در استان اقدام به شروع عملیات اجرایی پروژه های مهمی از جمله سد چم شیر، سد تنگ سرخ، آبرسانی به ایستگاه پمپاژ دهدشت غربی، آبرسانی به 4 شهر استان سوق، چرام، لنده و دهدشت، آبرسانی به شهر لیکک، تصفیه خانه اضطراری شهر یاسوج، تصفیه خانه فاضلاب شهرهای چرام سی سخت و...کرده است که عملیات اجرایی این پروژه ها در بعضی از فصول سال به علت مشکلات اعتباری متوقف می شود.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: انتظار می رود، جهت رسیدگی به مشکلات این پروژه ها و نسبت به تامین اعتبار کافی در لایحه بودجه سال 97 و سال های آینده به منظور تسریع در اجرای این پروژه ها اقدام شود.

احمدی ضمن تقدیر از تخصیص آب موردنیاز استان در دو حوزه مارون و زهره، عنوان کرد: انتظار می رود، نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز در حوزه بشار مانند سایر حوزه های استان تسریع شود تا زمینه تامین آب اراضی کشاورزی و همچنین رونق صنعت استان فراهم شود.

نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، مدیرعامل آب منطقه ای و مدیرعامل آبفای شهری استان در ادامه این نشست در خصوص مشکللات استان مطالبی را ارائه دادند.

رضا اردکانیان وزیر نیرو نیز در این نشست ضمن دریافت درخواست های کتبی و جمع بندی مطالب، اظهار داشت: مشکلات استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه آب با نگاه مثبت بررسی می شود و در حد توان در این زمینه کمک هایی انجام خواهد شد.
وی تاکید کرد: انتظار می رود، مردم و مسئولان استان در خصوص مصرف بهینه آب، ایجاد تعادل بین منابع و مصارف و نگاه فرا منطقه ای داشته باشد و ما نیز در صورت مشاهده این موارد نگاه ویژه ای نسبت به استان خواهیم داشت.

901

علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد وزیر نیرو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۷۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود

شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری وظیفه دارد خدمتگزار مردم باشد گفت: هرکجا که مشکلی ایجاد شود، مجموعه شهرداری یزد در صف اول خدمت به مردم است و مطالبات و درخواست‌های آن‌ها را دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی با تاکید بر اینکه شهر یزد با ثبت در میراث جهانی صرفاً یک شهر معمولی نیست، اظهار کرد: بافت تاریخی شهر یزد در فهرست میراث جهانی ثبت شده و بسیاری از آثار و ابنیه این شهر نیز ثبت ملی است و نگاهی ملی و جهانی به بافت تاریخی آن وجود دارد و از مقامات کشور، دولت جمهوری اسلامی و استاندار محترم تقاضا داریم در مبحث قنات‌ها، فرونشست‌ها، فاضلاب شهری و ساماندهی مسیل شهر اعتبارات ملی تخصیص داده شد.

وی افزود: احیای مسیل به ویژه قسمت‌های ابتدا و انتهای آن برای جمع آوری روان آب‌ها، افزایش ایمنی و تاب آوری شهر در مقابل سیلاب‌ها امری ضروری است؛ ولی باید در نظر گرفت که تحقق این امر با اعتبارات شهرداری حتی اعتبارات چند سال شهرداری پاسخگو نیست.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: درخواست داریم هرچه زودتر نگاه ویژه‌ای به شهر میراث جهانی یزد شود و اگر این اتفاق نیفتد، با توجه به تغییرات اقلیمی که رخ داده است، هر سال شاهد این فرونشست‌ها در شهر یزد خواهیم بود و شاید این امر شدیدتر هم بشود.

محی‌الدینی گفت: اجرای شبکه‌های دفع آب‌های سطحی، حفر چاه‌های جذبی و احداث سیل بندها، گوشه‌ای از تلاش‌های شهرداری یزد در این مدت بوده است، به نحوی که با احداث سیل‌بندها دیگر دغدغه‌ای برای بارندگی‌های اخیر و ورود آب از بیرون یزد به داخل شهر نداشتیم.

وی ابراز امیدواری کرد: سعی می‌کنیم تا پایان سال پروژه‌های باقیمانده در خصوص دفع آب‌های سطحی را تکمیل کنیم و مردم بدانند که دغدغه ما در شهرداری یزد این است که آن‌ها دغدغه‌ای نداشته باشند.

کد خبر 748766

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آذربایجان‌غربی نیازمند جذب اعتبارات مدرسه‌سازی است
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان