Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@02:11:21 GMT

وزارت دفاع ۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۲۰۲۷۰

وزارت دفاع ۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله‌زده اهدا کرد

رکنا: مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با تشریح اقدامات و کمک های این وزارتخانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با دستور وزیر دفاع، ۳۰۰ کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده اهدا شد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سرهنگ داود عبدی با بیان اینکه خدمات رسانی وزارت دفاع به زلزله زدگان از همان لحظات اولیه وقوع زلزله آغاز شده و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله، قرارگاه مهندسی و مرکز مین زدایی مستقر در قصر شیرین به همراه تعداد ۱۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی، ۱۱ دستگاه آمبولانس و ۴۰ نیروی مهندسی و بهیار به سرپل ذهاب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع تاکنون ۱۵ تریلی و ۶ کامیون به وزن تقریبی ۴۰۰ تن شامل اقلام خوراکی، پتو، چادر و دیگر لوازم مصرفی و بهداشتی را برای زلزله زدگان ارسال کرده است، گفت: بیمه کوثر وزارت دفاع نیز از همان روز اول بعد از وقوع زلزله در مناطق اسلام آباد، سرپل ذهاب و جوانرود مستقر شده و تاکنون ۳۵۰۰ پرونده برای حادثه Incident دیدگان دارای بیمه تشکیل و برآورد خسارت نموده است.

سرهنگ عبدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بازدید از مناطق زلزله زده مبنی بر اسکان سریع زلزله زدگان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در بحث اسکان موقت زلزله زدگان تاکنون ۳۰۰ دستگاه کانکس در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ و ۶ در ۲.۵ را به همراه ۳۰ دستگاه چادر سرویس بهداشتی، ۲۰ دستگاه کانتینری سرویس بهداشتی سیار، ۳۰۰ دستگاه سیستم گرمایشی برقی و ۴۵۰۰ متر مربع موکت برای زلزله زدگان ارسال کرده است.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی با بنیاد مسکن این ۳۰۰ کانکس تا پایان هفته جاری در ۲۳ روستا برای ۳۰۰ خانواده در محدوده دشت ذهاب نصب خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع در پایان گفت: خدمات و کمک های این وزارتخانه به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت تا کمی از تالمات این عزیزان کاسته شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۰۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته

وزارت دفاع ترکیه از کشتن ۴۳ تروریست طی هفته جاری در عملیات‌های داخل این کشور، شمال سوریه و شمال عراق خبر داد.

براساس گزارش آناتولی، این در یک نشست خبری توسط زکی آق‌ترک، مشاور روابط عمومی و رسانه‌ای وزارت دفاع، روز پنجشنبه ارائه شد.

آق‌ترک گفت: تعداد تروریست‌هایی که از ابتدای امسال در شمال عراق و سوریه کشته شده‌اند به ۸۴۵ تروریست رسیده است.

وی همچنین از دستگیری ۳۶۴ نفر از جمله ۹ تروریست در تلاش برای نفوذ غیرقانونی به ترکیه خبر داد.

منابعی در این وزارتخانه اعلام کردند که نیرو‌های گارد مرزی عراق پایگاه‌هایی را در نزدیکی مناطق عملیاتی ترکیه برای جلوگیری از فعالیت‌های سازمان تروریستی پ. ک. ک ایجاد کرده‌اند.

این منابع ترکیه‌ای اعلام کردند: این فعالیت‌ها با هماهنگی ما در حال انجام است و تلاش‌ها با هماهنگی عراق و کشورمان برای جلوگیری از فعالیت‌های تروریستی پ. ک. ک، تامین امنیت مرز‌ها و حفاظت از جان غیرنظامیان عراقی ساکن در منطقه ادامه خواهد داشت.

این منابع همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر سفر اسامه عسکر رئیس ستاد ارتش مصر به ترکیه، تأیید کردند که این سفر دوره جدیدی از نظر توسعه روابط نظامی و همکاری در حوزه صنایع دفاعی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین به دست روسها
  • پرواز بمب افکن‌های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • پرواز بمب افکن های روسی در نزدیکی مرز آمریکا
  • (عکس) ادامه ساخت و ساز شهرداری زاکانی در پارک‌ها
  • سرنگونی ۶ پهپاد اوکراینی به دست نیروهای روسی
  • حمله رژیم صهیونیستی به حومه دمشق
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • روسیه: ارتش اوکراین ۹۳۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد