Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:51:23 GMT

وزارت دفاع ۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله زده اهدا کرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۸۱۶۷۹۹

وزارت دفاع ۳۰۰ کانکس به مناطق زلزله زده اهدا کرد

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با تشریح اقدامات و کمک های این وزارتخانه در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: با دستور وزیر دفاع، ۳۰۰ کانکس از طرف وزارت دفاع به مناطق زلزله زده اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، سرهنگ داود عبدی با بیان اینکه خدمات رسانی وزارت دفاع به زلزله زدگان از همان لحظات اولیه وقوع زلزله آغاز شده و هنوز ادامه دارد، اظهار داشت: بعد از وقوع زلزله، قرارگاه مهندسی و مرکز مین زدایی مستقر در قصر شیرین به همراه تعداد ۱۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی، ۱۱ دستگاه آمبولانس و ۴۰ نیروی مهندسی و بهیار به سرپل ذهاب اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع تاکنون ۱۵ تریلی و ۶ کامیون به وزن تقریبی ۴۰۰ تن شامل اقلام خوراکی، پتو، چادر و دیگر لوازم مصرفی و بهداشتی را برای زلزله زدگان ارسال کرده است، گفت: بیمه کوثر وزارت دفاع نیز از همان روز اول بعد از وقوع زلزله در مناطق اسلام آباد، سرپل ذهاب و جوانرود مستقر شده و تاکنون ۳۵۰۰ پرونده برای حادثه دیدگان دارای بیمه تشکیل و برآورد خسارت نموده است.

سرهنگ عبدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظاله العالی) در بازدید از مناطق زلزله زده مبنی بر اسکان سریع زلزله زدگان خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در بحث اسکان موقت زلزله زدگان تاکنون ۳۰۰ دستگاه کانکس در ابعاد ۱۲ در ۲.۵ و ۶ در ۲.۵ را به همراه ۳۰ دستگاه چادر سرویس بهداشتی، ۲۰ دستگاه کانتینری سرویس بهداشتی سیار، ۳۰۰ دستگاه سیستم گرمایشی برقی و ۴۵۰۰ متر مربع موکت برای زلزله زدگان ارسال کرده است.

وی در ادامه افزود: طی هماهنگی با بنیاد مسکن این ۳۰۰ کانکس تا پایان هفته جاری در ۲۳ روستا برای ۳۰۰ خانواده در محدوده دشت ذهاب نصب خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع در پایان گفت: خدمات و کمک های این وزارتخانه به مردم مناطق زلزله زده کرمانشاه تداوم و استمرار خواهد داشت تا کمی از تالمات این عزیزان کاسته شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۱۶۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد از اطفای حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت در خیابان شیرازی ۲۴ خبر داد. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی مشهد افزود: این حادثه در پشت بام یک ساختمان ۷ طبقه در حال ساخت به وقوع پیوست که پس از اعلام مرکز فرماندهی، بلافاصله همکاران ایستگاه یک به محل اعزام شدند.   

وی متذکر شد: همکاران آتش نشان با سرعت عمل بالایی که داشتند شیلنگ‌های آبرسانی را از  مسیر صعب العبور، به محل حریق منتقل و با کنترل شعله‌های آتش از گسترش حریق به ساختمان‌های مجاور و دیگر نقاط پیشگیری کردند.

دیگر خبرها

  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد