Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز5 آذر دکتر طوبی کرمانی در اجلاس بانوان کنگره 12000 شهید آذربایجان غربی که در حسینیه اعظم ثارالله ارومیه  با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب جنگ و درگیری ها فضای کشور را به خود مشغول کرد و همواره نقش زنان در این بین در ادوار مختلف انکار ناپذیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر نقش بی بدیل زنان در تربیت نسل خداپرست و انقلابی در ایران اسلامی، افزود: زنان همواره موجبات آسایش روحی و روانی مردان و اعضای خانواده را فراهم آورده و در مواقعی به صورت مستقیم دوشادوش آنان در دفاع از ارزش های دینی و الهی خود قدم برداشته اند.
دبیرکل مجمع جهانی اتحادیه زنان مسلمان، با اشاره به تمام نشدن جنگ برای مردمان سرزمین اسلامی ایران، تاکید کرد: اگر روزی فرزندان این مرز و بوم در نقده و بوکان می جنگیدند امروزه در بوکمال می جنگند.
دکتر کرمانی همچنین با اشاره به خشک شدن قطره وجودی دریای انسان ها در صورت عدم خداپرستی، افزود: خداپرستی از نیازهای فطری انسان ها در تمامی نقاط دنیاست چرا که ما خدا را به دلیل نیاز خودمان به او می پرستیم و عبادت می کنیم و این به معنای این نیست که در برابر اطاعت ها و عبادت های خود از خداوند طلب اجر و پاداشی چون بهشت داشته باشیم.
وی در سخنان خود در اجلاس بانوان کنگره ملی 12هزار شهید آذربایجان غربی به بیان خاطراتی از فرزندان و جوانان برومند انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش ها و آرمان های امام راحل و شهدا پرداخت.
به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن ( ایکنا) اجلاس بانوان در راستای کنگره ملی 12 هزار شهید آذربایجان غربی، امروز5 آذر همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) با حضور بیش از 3 هزار نفر از بانوان آذربایجان غربی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۱۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • آیت الله نورمفیدی: اعتراضات دانشجویان آمریکا و اروپا نشانه شکاف عمیق درون کشور‌های غربی است
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار