Web Analytics Made Easy - Statcounter

Loading the player... دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

آرسنال علیرغم ارائه نمایشی دور از انتظار در نهایت با گل دقیقه ۹۱ سانچس از روی نقطه پنالتی در خانه برنلی پیروز شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از خلاصه بازی تیم های برنلی و آرسنال در بازی های لیگ برتر انگلیس ۵ آذر ۹۶ که این بازی با برتری ۱-۰ آرسنال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آرسنال در دیداری که با ارائه نمایشی ضعیف و عدم توانایی در خلق موقعیت مهم گلزنی همراه بود در نهایت با پنالتی دقیقه ۹۱ الکسیس سانچس پیروز شد تا با کسب ۳ امتیاز به رتبه چهارم صعود کند

در دقایق ابتدایی بازی اتفاق خاصی رخ نداد اما در دقیقه ۱۰ برنلی می توانست به گل اول برسد که ضربه سر بارنس با اختلاف کمی راهی بیرون شد.

دومین موقعیت مهم بازی نیز در دقیقه ۱۵ نصیب برنلی شد که ضربه محکم و دیدنی گودموندسون با خوش شانسی آرسنال به دیرک دروازه پتر چک برخورد کرد.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت داشتند که به نتیحه نرسید. در دقیقه ۳۸ باز هم برنلی صاحب فرصت شد اما ضربه ایستگاهی برادی با عکس العمل سنگربان آرسنال همراه بود تا ۴۵ دقیقه اول علیرغم برتری برنلی با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، علکرد ضعیف آرسنال ادامه یافت و این تیم حتی در خلق یک موقعیت مهم روی دروازه برنلی نیز ناکام ماند. در دقیقه ۵۶ باز هم برنلی با ضربه گودموندوسون صاحب فرصت شد اما این بار هم پتر چک واکنش خوبی از خود نشان داد.

در دقیقه ۶۴ اولین فرصت توپچی ها با ضربه لاکازت ایجاد شد که شوت این مهاجم فرانسوی بعد از برخورد به مدافعان برنلی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقایقی بعد باز هم این برنلی بود که صاحب فرصت شد اما این بار نیز ضربه دفور با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۸۰ ضربه ویلشر بعد از برخورد به مدافعان برنلی در راه ورود به دروازه آنها بود که این اتفاق رخ نداد.

اما در نهایت آرسنال در دقیقه ۹۱ صاحب یک ضربه پنالتی شد که سانچس آن را تبدیل به گل کرد تا بازی با برتری ۰-۱ آرسنال به اتمام برسد.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، رایا در این فصل یکی از بازیکنان موثر آرسنال بوده و نقش مهمی را در حضور این تیم در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و حضور در کورس قهرمانی ایفا کرده و با وجود اشتباهاتی که مرتکب شده توانسته است به مهره کلیدی این تیم تبدیل شود.

این بازیکن تا به حال در 29 دیداری که در این فصل در لیگ برتر انگلیس در ترکیب توپچی‌ها انجام داده موفق شده است در 14 بازی دروازه‌اش را بسته نگه دارد و تنها 23 گل دریافت کرده که آماری بسیار درخشان برای او به حساب می‌آید.

نزدیک‌ترین رقیب او برای کسب جایزه دستکش طلایی جوردن پیکفورد بود که در فاصله سه بازی تا پایان رقابت‌های این فصل لیگ برتر 12 کلین شیت در کارنامه داشت اما در بازی شب گذشته اورتون برابر لوتون گل خورد تا فرصت رقابت با رایا را از دست بدهد.

با گلی که اورتون در این بازی دریافت کرد، اهدای جایزه دستکش طلایی به رایا قطعی شد و حالا این بازیکن امیدوار است که بتواند به تیمش در کسب جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس هم کمک کند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + فیلم
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)