Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت استقلال از تاکتیک شفر در بازی رو گذشته تمجید کرد.به گزارش بلاغ، استقلال روز گذشته موفق شد با دو گل از سد گسترش فولاد بگذرد.

محمد تقوی پیشکسوت آبی پوشان در اینستاگرام خود نوشت:« بازی هوشمندانه استقلال دلیل اصلی برتری این تیم مقابل گسترش فولاد بود. صبرو حوصله بازیکنان در حفظ توپ و بازی ترکیبی در یک سوم حمله از نکات مثبت بازی استقلال در این دیدار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول مهمترین دلیل اصلی گل نزدن استقلال تعداد نفرات کم استقلال در زمان ارسالها بود اما نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت بود.

استقلال با تفکری کاملا حرفه ای بخوبی می دانست با زدن یک گل شرایط کاملا متفاوت خواهد شد و به همین دلیل با فشاری همه جانبه که با حمایت عالی خط دفاعی همراه بود اجازه نمی داد تا گسترش فولاد از زیر فشار این تیم خارج شود. در حالیکه حفظ توپ و بردن بازی به زمین حریف تاکتیک اصلی شفر در این دیدار بود، خط دفاعی استقلال باجایگیری مناسب در میانه میدان موجب می شد تا استقلال بخوبی تاکتیک مورد نظر خود را در زمین پیاده کند و اجازه ندهد گسترش از زیر فشار این تیم خارج شود. 

دلیل بازی گرفتن از روزبه چشمی در این پست نیز به همین دلیل است . در این استراتژی مدافعینی که توان پاس دادن دارند در اولویت قرار می گیرند. با توجه با اینکه بنظر می رسد شفر قصد دارد با این تاکتیک استقلالی متفاوت را از نو بسازد حضور بازیکنانی با خصوصیت چشمی در خط دفاعی حیاتی است.

صرف نظر از پیشرفت استقلال در فاز تهاجمی باید به سازمان دهی مناسب استقلال در خط دفاعی اشاره کرد که نشان از انتخاب مناسب شفر در تاکتیک و استراتژی حفظ توپ مورد نظر او است.  استقلال همچنان در حال پیشرفت است و اگر بازیکنان این تیم در بازیهای ترکیبی درزمان حمله درک بهتری از حرکات یکدیگر پیدا کنند مطمیًنا استقلال نیم فصلی رویایی پیش رو دارد.»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۳۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!

به گزارش "ورزش سه"، صالح حردانی در بازی با تراکتور روز سختی را پشت سر گذاشت و در مقابل مهدی هاشم‌نژاد و محمد نادری مقاومت خوبی داشت و بدون اشتباه در طول نود دقیقه برای استقلال بازی کرد.

دوندگی بالای او در زمین باعث شده بود تا هم در حملات استقلال حضور داشته باشد و همچنین در خط دفاع به اصطلاح فوتبالی‌ها پشت نخورد و فضای خالی پشت سرش ایجاد نشود.

هاشم‌نژاد و نادری با قدرت حمل توپ بالایی که دارند به خوبی در انتقال توپ و کارهای ترکیبی ایفای نقش می‌کنند و با همکاری خوبی که دارند در خلق موقعیت موفق عمل می‌کنند، اضافه شدن ریکاردو آلوز به سمت چپ تراکتور مثلث قدرتمندی را در تشکیل دادند.

در طول جریان مسابقه فول‌بک‌های استقلال نزدیک به هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پرس را شروع می‌کنند و تیم حریف را تحت فشار قرار می‌دادند، علاوه بر این موضوع با حضور ایمان سلیمی در سمت راست دفاع سه نفره باعث می‌شد تا حردانی علاوه بر پوشش فضای نزدیک خط نزدیک هافبک‌های دفاعی هم حضور داشته باشد تا برتری عددی در خط هافبک هم برای استقلال همراه شود.

حردانی پس از مصدومیت کوین یامگا به خوبی جای خالی او را پر کرد و فرصت حضور در تیم ملی را هم پیدا کرد و با عملکردی که در سمت راست داشته فرصت حضور بیشتر را برای ابولفضل جلالی در حملات فراهم کرده، او پوشش خوبی در خط دفاعی ایجاد می‌‌کند و بالانس دفاعی در تیم استقلال ایجاد شده است.

دیگر خبرها

  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال مشخص شد
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • مطهری و استفاده بهینه از مطهری!
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور (احتمالی)
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • صدرنشینی استقلال بی دلیل نبوده/ ساختار دفاعی پرسپولیس ایراد دارد
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد