Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد گلفشان،مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم ، در آیین تجلیل از خادمان موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) که در تالار شهید مطهری پژوهشکده علامه طباطبایی قم برگزار شد، از اهتمام خادمان حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در راستای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی تقدیر و اظهار داشت: با وجود اینکه امسال زائران نسبت به سال گذشته افزایش قابل‌توجهی داشتند اما موکب کریمه اهل‌بیت(س) به شیوه مطلوبی پذیرای زائران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در اربعین امسال داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم دو روز زودتر از خادمان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این موکب مستقر شدند و تأمین بسترهای مورد نیاز برای ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین را دنبال کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم گفت: امسال در درمانگاه بین‌راهی موکب آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در عمود 1080 مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا بیش از 45 نفر از داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان قم با استفاده از 115 قلم دارو و 59 عنوان تجهیزات پزشکی خدمات مختلف درمانی را به بیش از 41 هزار زائر ارائه کردند.

وی بابیان اینکه مسئولان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) مشارکت مطلوبی با نیروهای جمعیت هلال‌احمر داشتند، تصریح کرد: علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور نیز در بازدیدی که از درمانگاه این موکب داشت رضایت خود را نسبت به عملکرد نیروهای هلال‌احمر استان قم اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

اربعین امسال درموکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) به۴۱ هزار زائر خدمات درمانی ارائه شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی و ارائه خدمت به ۴۱۵ حادثه‌دیده در روزهای اخیر، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، مسعود مثنوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر از 13 تا 16 اردیبهشت، اظهار داشت: در این مدت به 415 حادثه دیده در سطح استان امدارسانی و ارائه خدمات شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 19 حادثه در استان اتفاق افتاد، مطرح کرد: به دنبال وقوع این تعداد حوادث در سطح استان، 93 خانوار و 415 نفر حادثه دیدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه همچنین 32 نفر نیز مصدوم شدند، عنوان کرد: نیروهای امدادی و تیم‌های هلال احمر در این مدت زمان اخیر، 92 نفر را امدادرسانی کردند و یک نفر نیز به صورت سرپایی مداوا شد.

مثنوی با اشاره به انتقال 10 نفر به مراکز درمانی استان در پی حوادث اخیر، مطرح کرد: به دنبال فعالیت سامانه بارشی 93 نقر از سیل و آبگرفتگی رهاسازی و امدادرسانی شدند، همچنین 10 نفر اسکان داده شده و 6 نفر نیز به مناطق امن منقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به رهاسازی 2 مصدوم از حوادث جاده‌ای، خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت، 50 تخته پتو و 46 بسته مواد غذایی در میان حادثه‌دیدگان توزیع شد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل