Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران (گرامیداشت شهید محسن حججی) امروز با برگزاری 6 مسابقه پیگیری شد.

** در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران، تیم‌های سایپا تهران و رعد پدافند کاشان از ساعت 15 به مصاف یکدیگر رفتند. دیداری که آغاز کننده هفته نخست این رقابت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی پوشان سایپا در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 14 به پیروزی رسیدند و به پنجمین برد خود در این رقابت ها دست یافتند.

بهروز جعفری، جواد مرآتی و محمد حسن خوشدل به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند. مجتبی شبان بازیکن تیم سایپا از داور نخست کارت زرد دریافت کرد.

این دیدار 78 دقیقه طول کشید و 150 تماشاگر در خانه والیبال تهران شاهد رقابت دو تیم سایپا و رعد پدافند بودند.

مجتبی شبان، سامان فائزی، مجتبی قلی زاد، ایوان استانف، سهند الله وردیان و امیر غفور ترکیب شروع کننده تیم سایپا در این مسابقه بودند و رعد پدافند نیز با ترکیب جواد حسین آبادی، طیب عینی، محمود رسولی، محمد جواد حیدری، علی اصغر مجرد و علی نودوزپور این مسابقه را شروع کرد.

** همچنین در دیگر مسابقه همزمان تیم های شمس و بانک سرمایه در سالن فدراسیون والیبال به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه سه بر صفر به سود شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه به پایان رسید.

شمس در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 20 مغلوب صدرنشین این رقابت ها شد تا ششمین ناکامی خود در این رقابت ها تجربه کرده باشد.

علیرضا قریب و محمدرضا آقایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را که 75 دقیقه طول کشید، بر عهده داشتند و خلیل یگانه مجد نیز نظارت بر دیدار شمس و بانک سرمایه را بر عهده داشت که 200 تماشاگر در سالن فدراسیون والیبال داشت.

محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در ابتدای این مسابقه از ترکیب مهرداد شیبانی، امیرمحمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی و بهنام ابراهیمی استفاده کرد.

در آنسوی میدان نیز تیم بانک سرمایه با ترکیب عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور، محمد موسوی، مهدی مهدوی و فرهاد قائمی این مسابقه را شروع کرد.

** در سومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم های سارویه ساری و هاوش گنبد در سالن شهید رسول حسینی ساری به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان سه بر صفر حریف خود را شکست داد و به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافت.

هاوش گنبد در ست های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 16 و 25 بر 22 مغلوب نماینده ساری شد تا همچنان با دو برد و هفت امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی بماند.

محمد شاهمیری و اسماعیل رزقی داوران اول و دوم این دیدار 77 دقیقه ای بودند و شهباز صدری و اسماعیل صباغ نیز به عنوان ناظران سازمان لیگ و کمیته داوری، نظارت بر این مسابقه را که یک هزار و 200 تماشاگر داشت، بر عهده داشتند.

تیم سارویه این مسابقه را با ترکیب محمد طاهر وادی، رامین خانی، علیرضا جدیدی، شهروز همایونفر، رضا صانعی و ساسان دژآرا شروع کرد. تیم هاوش گنبد نیز با ترکیب عبدالحمید چوگان، کمال قریشی، جمال الدین کنعانی پور، عبداله ناظری و آرمین ایگدری به میدان رفت.

** تیم والیبال کاله آمل در این هفته از مسابقات در تبریز نبرد سختی با تیم شکست ناپذیر شهرداری تبریز داشت. شاگردان عطایی در این مسابقه نمایش خوبی داشتند اما با وجود تلاش زیاد برای پیروزی در این مسابقه در نهایت با حساب 3 بر 2 مقابل میزبان خود تن به شکست دادند تا دومین هفته پیاپی را با شکست سپری کرده باشند.

شهرداری ورامین در خانه میزبان تیم والیبال شهرداری ارومیه بود که در نهایت موفق شد با حساب 3 بر 2 در نبردی نزدیک به پیروزی رسیده و حریف خود را شکست دهد. این در حالی است که ارومیه‌ای‌ها هفته گذشته نیز در مسابقه‌ای نزدیک با همین نتیجه مغلوب شهرداری تبریز شده بودند.

** دو تیم پیکان تهران و خاتم اردکان نیز در خانه والیبال تهران از ساعت 17 و 30 به مصاف هم رفتند. پیکانی‌ها در این مسابقه موفق شدند در سه ست پیاپی مقابل میهمان خود به پیروزی رسیده و روند بردهای خود را ادامه دهند.

با این نتایج تیم بانک سرمایه با ادامه پیروزی‌های خود موفق شد در صدر جدول باقی بماند و شهرداری تبریز و شهرداری ورامین نیز با بردهایی که کسب کردند در رده‌های دوم و سوم باقی ماندند.

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال (گرامیداشت شهید محسن حججی) روز چهارشنبه با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد.

**نتایج کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا 3 – رعد پدافند کاشان صفر
شهرداری ورامین 3 – شهرداری ارومیه 2
شهرداری تبریز 3 – کاله آمل 2
سارویه ساری 3 – هاوش گنبد صفر
شمس تهران صفر - بانک سرمایه 3
پیکان تهران 3 – خاتم اردکان صفر

انتهای پیام/

هر آنچه در هفته نهم لیگ برتر والیبال گذشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۸۲۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد

به گزارش "ورزش سه" مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان با حضور 29 تیم در صربستان پیگیری می‌شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با هدایت آرش صادقیانی سرمربی تیم ملی زیر 17 سال کشورمان در این رقابت‌ها شرکت کرده است، امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفت و با شکست حریف فینالیست شد.

تیم ایران در این دیدار سه بر دو به پیروزی رسید تا ششمین برد خود در این رقابت‌ها را به دست آورد و راهی دیدار نهایی شود. تیم ایران در ست‌های اول و دوم با امتیاز مشابه 26 بر 24 مغلوب حریف شد، اما در ست‌های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 16 و 20 بر 18 به پیروزی رسید تا فینالیست شود.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران درباره عملکرد تیم کشورمان در این رقابت‌ها گفت: تیم ایران در گروه D با تیم‌های اوگاندا، آلمان و بلژیک همگروه بود که در سه مسابقه مرحله مقدماتی موفق به شکست حریفان با نتیجه دو بر صفر شد و به عنوان صدرنشین گروه به مرحله بعد صعود کرد.

آرش صادقیانی تصریح کرد: والیبالیست‌های کشورمان در مرحله دوم مسابقات قهرمانی جهان با هلند روبرو شدند و این تیم را نیز شکست دادند تا در مرحله یک چهارم نهایی با ایتالیا روبرو شوند و این تیم را نیز از پیش رو برداشتند.

وی با بیان این‌که از ساعت 10:30 امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت) به وقت تهران و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چین‌تایپه رفتیم، گفت: خوشبختانه با شکست این تیم راهی دیدار نهایی شدیم.

سرمربی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با یادآوری حضور چهار تیم قدرتمند ترکیه، ایران، چین‌تایپه و آلمان در مرحله نیمه‌نهایی گفت: ایران با شکست چین تایپه به فینال صعود کرد و در طرف مقابل تیم آلمان هم موفق به شکست سه بر دو ترکیه شد و به دیدار نهایی صعود کرد تا حریف ایران در فینال شود.

وی در پایان گفت: تا کنون مسابقات به صورت دو برد از سه ست برگزار شده بود و در مرحله نیمه‌نهایی و دیدارهای رده‌بندی و فینال، رقابت‌ها به صورت سه برد از پنج ست برگزار می‌شود.

دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان جهان ساعت 19 روز یکشنبه نهم اردیبهشت به وقت محلی (صربستان) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد